پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 اسفند 1399 ساعت 11:12:: شناسه خبر: 93917

دیدار رئیس دستگاه قضا با نخبگان کهگیلویه و بویراحمدی/آیت الله رئیسی؛ در عرصه عدالت ناامید و خسته نمی شویم+ تصویر

صبح امروز آیت الله رئیسی با نخبگان کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صدای جنوب  آیت الله رئیسی در این دیدار گفت: کارخانه قند در  مرکز استان یک‌واحد  ارزشمند و تولیدی است باید همت ها  بر رفع موانع تولیدی در این واحد تولیدی باشد.

ریاست قوه قضاییه  با بیان اینکه این کارخانه می تواند سبب اشتغال زایی فراوان شود، گفت: رهبری معظم انقلاب در سال های گذشته فرمودند فقر فساد و تبعیض را ریشه کن کرد زیرا زیبنده نظام اسلامی نیست، پس رفع تبعیض و فساد از برنامه ها قوه قضایی است و در راس آن اجرای عدالت است.

وی با اشاره به اینکه در گام دوم انقلاب به اجرای عدالت تاکید شده است، گفت، پرچم  امام راحل در ابتدا عدالت گری بوده است، هر شخص بنام حاکمیت در نظام اسلامی خدمت می کند باید با تلاش خود سعی در تحقق عدالت داشته باشد و درصدد دور کردن مفاسد و تبعیض ها باشد.

این مقام قضاییه با بیان اینکه رفع تبعیض ها سبب امیدواری، مشارکت مردم، می شود، گفت: اعلام حرکت مومنانه توسط رهبر انقلاب سبب ترویج روحیه همدلی و مواسات شد.

وی با بیان سازمان اداری باید کارآمدتر شود، گفت: با افزایش کارآمدی های مردم امیدوار می شود و دشمن دچار یاس می شود، از طرفی امروز دشمنان  از اقتدار دفاعی ناامید شدند.

آیت الله رئیسی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی با توصیه به مسئولان جهت حل مشکلات و رفع موانع تولید، به دنبال امیدآفرینی در کشور باشند، گفت: در عرصه عدالت  ناامید و خسته نخواهیم شد باید در استان  باید روحیه بسیجی و با ۲  هزار شهید خدمت و تلاش داشت.

وی در نشست شورای نخبگان و اقشار گفت: این ظرفیتی که در استان وجود  دارد به برکت علما و نخبگان و نتیجه در کارنامه قریب به ۲ هزار  شهید است که این نشان از خودسازی و ظرفیتی که خداوند به جوان‌های استان داده است این ظرفیت در پرتوی دین و جوانان دینی ایجاد شده است.

رئیس دستگاه قضا بیان کرد: همه این سرمایه‌های عظیم مادی و نیروی متراکم جوان نخبه که آماده کار و فعالیت و تولید و تلاش است برای مسئولان مسئولین آفرین است هر چه از خصوصیات این استان تعریف کنیم همه مسئولیت ایجاد می کند آنچه می تواند گره از مشکل استان بازکند اشتغالرایجاد و گره از مشکل مردم باز کند آن یک تلاش و  مدیریت جهادی می‌خواهد که می‌تواند گره گشا باشد.
آیت الله رئیسی عنوان کرد: در جایی که آب و خاک مساعد دارد صحبت از بیکاری درست ندیدین نعمت‌های خدا است و در ادامه افزود: نخبگان مسئولین مضاعفی دارد.

وی گفت: فرزندان تین استان در سطح کشور حرف برای گفتن دارند در رابطه با تخلفات و مفاسد اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی باید برخورد شود این آخرین راهکار است اولین راهکار ایجاد ساز و کار است که جرم تولید نشود باید کاری کرد که شاهد کاهش ناهنجاری و اسیب‌های اجتماعی باشیم که تبدیل به جرم و دادگاه و مسائل کیفی نشود و نخبگان باید تلاش کنند اسیب‌های اجتماعی و اقتصادی کاهش یافت‌عدالت اجتماعی و اقتصادی می‌تواند اسیب‌های اجتماعی و اقتصادی را کاهش دهد.
آنچه در جامعه از فساد و تبعیض می کنیم محصول دور شدن از عدالت هستیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت