پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 اسفند 1399 ساعت 07:12:: شناسه خبر: 95157

انتقاد استاندار از سیاهنمایی در زلزله سی‌سخت/نسبت ناروای برخی رسانه‌ها به مسئولان

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از سیاهنمایی‌ها در زلزله سی‌سخت به شدت انتقاد کرد.

به گزارش  صدای جنوب  از یاسوج حسین کلانتری در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اقدامات صورت گرفته از لحظه‌های نخست زلزله سی‌سخت، به ۴۳۱ میلیارد اعتبارات و تسهیلات ارزان قیمت و بلندمدت به شهر سی‌سخت اشاره کرد و گفت: خبر زده‌اند پول زلزله که آمده کجا هزینه شده است خطاب به این رسانه‌ها تا جایی که به خودم بد و بیراه بگوید صبر می‌کنم اما از حق نظام نمی‌گذرم.

وی با انتقاد از اینکه مسئولان را به دزد تشبیه کرده‌اند، گفت: سازمان‌ بازرسی، اداره اطلاعات و دیگر سازمان‌های نظارتی بر کار ما نظارت دارند از این دستگاه‌ها می‌خواهم به کار من ورود کنند اگر یک ریال بردیم شدید برخورد کنند در غیر اینصورت از حق نظام نمی‌گذرم.

وی بیان کرد: یاد بگیریم مردم را از نظام و خدمات مایوس نکنیم همه دستگاه‌ها شب و روز در حال تلاش و خدمت‌رسانی هستند به جای قوت قلب و انعکاس خدمات دستگاه‌ها آمدند مردم را نسبت به مسئولان بدبین  کردند و نسبت دزد و حقه‌باز و کلاهبردار به ما دادند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: من که استاندار ضعیفی هستم دومین استاندار کشور در ارزیابی‌ها هستم.

وی با بیان اینکه مردم زلزله‌زده سی‌سخت به ما اعتماد کردند و نباید با این اخبار آنها را از نظام مایوس کنیم، افزود: تنها زلزله‌ای که رخ داد  و یک مورد سرقت گزارش نشد زلزله سی‌سخت بود و این موضوع بالا بودن امنیت این منطقه را می‌رساند.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همه قوا در زلزله سی‌سخت به استان آمدند گفت: نماینده مقام معظم رهبری در بنیاد مسکن به استان سفر کردند و پیام رهبر انقلاب  به مردم سی‌سخت را اعلام کردند‌. در زلزله سی‌سخت کل نظام متوجه این منطقه از کهگیلویه و بویراحمد بود.

کلانتری با اشاره به کمک‌های خوب همه دستکاه‌ها از جمله وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اولین زلزله‌ای در سطح کشور زلزله سی‌سخت بود که به سرعت مصوبه دولت و ابلاغیه بانک‌ها را گرفتیم.
وی با اشاره به اینکه ۱۵۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین کار آوار را در سی‌سخت انجام می‌دهند خاطرنشان کرد: خانه‌های مردم را با سرعت و دقت می‌سازیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت