پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 فروردین 1400 ساعت 11:01:: شناسه خبر: 96267

کرونای انگلیسی ۳روزه ریه را درگیر می‌کند

سرعت انتقال کرونای انگلیسی به بدن فرد به سرعت انجام می شود و در برخی از بیماران سریع به ریه منتقل می شود

به گزارش صدای جنوب عضو کمیته علمی ستاد ملی کرونا گفت: دوره نهفتگی کرونا بریتانیایی سه تا ۱۴ روز است و در اغلب موارد با ورود ویروس به بدن، علائم بیماری ظرف سه تا پنج روز خود را نمایان می کند.

مردانی افزود: بیماری داشتم که سه روزه ریه اش درگیر ویروس شده است، لذا اگر از بین اعضای خانواده چندین نفر دچار این بیماری شده اند، باید احتمال بریتانیایی بودن این ویروس را داد.

وی با تاکید بر اینکه، کرونا انگلیسی معادلات درمانی را به هم زده است، ادامه داد: سرعت انتقال این ویروس به بدن فرد به سرعت انجام می شود و در برخی از بیماران سریع به ریه منتقل می شود.

وی ادامه داد: به همین علت اخیرا گروهی از افراد که دورهمی یا مراسمی را برگزار کرده اند، ویروس به سرعت به همه افراد منتقل شده است.
مردانی همچنین تاکید کرد: انجام تست پی سی آر برای تشخیص ویروس انگلیسی کافی نیست و مراکز مرجع که از توانایی دسته بندی ویروس برخوردارند؛ می‌توانند این ویروس را به درستی تشخیص دهند.

عضو کمیته علمی ستاد ملی کرونا گفت: خیلی از کشورها ممکن است امکانات تشخیص کروموزومی و ژنتیکی این ویروس را نداشته باشند اما خوشبختانه در ایران توانایی شناسایی این ویروس با تست پی سی آر وجود دارد.

وی ادامه داد: طبق آخرین اطلاعات اعلام شده افرادی که به کرونای چینی مبتلا شدند، حداقل ۶ ماه تا یک سال ایمنی خواهند داشت اما اینکه تا آخر عمر ایمنی ایجاد می کند، کسی نمی داند و هنوز مشخص نشده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت