پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 اردیبهشت 1400 ساعت 14:02:: شناسه خبر: 97024

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد:

کارگران و تولیدکنندگان در شرایط سخت اقتصادی باید مورد حمایت قرار گیرند

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمدگفت:کارگران و تولیدکنندگان در شرایط سخت اقتصادی باید مورد حمایت قرار گیرند.

صدای جنوب:

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: کارگران و تولیدکنندگان انتظار دارند که در این شرایط سخت اقتصادی و همه گیری کرونا مورد حمایت قرار بگیرند و مسئولان کشور و دستگاه ها و نهادهای مرتبط باید در این زمینه از هیچ کوششی فروگذار نکنند.
حجت الاسلام و المسلمین سیدنصیر حسینی در دیدار مدیران سازمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با وی هم زمان با هفته کار و کارگر گفت: پوشش بیمه ای به ویژه بیمه تامین اجتماعی برای نیروهای کار امیدآفرین است و انگیزه آنان را برای کار و تولید بیشتر می کند
وی افزود: سازمان تامین اجتماعی در سال های اخیر از توسعه چشمگیری در حوزه های بیمه ای و درمانی برخوردار شده است و خدمات مطلوب و قابل توجهی را به جامعه تحت پوشش خود ارایه می کند.

وی با تاکید بر نقش مهم تامین اجتماعی در دلگرمی کارگران گفت: چنانچه کارگر احساس کند که اگر بیمار شود، از حمایت درمانی برخوردار است و یا اگر به سن پیری و یا ناتوانی جسمی برسد از پشتوانه ای مانند مستمری بازنشستگی یا ازکارافتادگی بهره مند می شود، دچار اضطراب نخواهد شد و با امید به آینده فعالیت خواهد کرد.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: کارگران و تولیدکنندگان انتظار دارند که در این شرایط سخت اقتصادی و همه گیری کرونا مورد حمایت قرار بگیرند و مسئولان کشور و دستگاه ها و نهادهای مرتبط باید در این زمینه از هیچ کوششی فروگذار نکنند.
وی افزود: همه مراکز، نهادها و سازمان های مرتبط با امور درمانی می بایست با مشارکت، تعامل و همکاری، همه ظرفیت های خود را برای حل مشکلات درمانی مردم و مقابله با شیوع ویروس کرونا به کار گیرند تا از رنج و سختی های مردم کاسته شود.
امام یاسوج با اشاره به خدمات سازمان تامین اجتماعی به بیمه شدگان و مستمری بگیران افزود: ما به طور مرتب از دستگاه های اجرایی و کارفرمایان می خواهیم که حق بیمه کارکنان و بدهی خود به سازمان تامین اجتماعی را بموقع پرداخت کنند تا هم این سازمان بتواند خدمات خود را ارایه کند و هم حقی از کارگر ضایع نشود.
وی افزود: کارگران و واحدهای تولیدی نیز باید همواره مورد حمایت قرار بگیرند، چون اگر یک روز هم کار آنها دچار وقفه شود، چرخ اقتصاد و تولید کشور از حرکت باز می ایستد.
در این دیدار مدیرکل تامین اجتماعی استان نیز ضمن تبریک هفته کارگر و ارایه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات سازمان گفت: کارگران و بازنشستگان شایسته دریافت خدمات مطلوب و باکیفیت هستند و سازمان تامین اجتماعی همواره تلاش می کند این خدمات را بموقع و با کیفیت ارایه کند.
عباس نورمحمدی افزود: در همین راستا بسیاری از خدمات بیمه ای سازمان در راستای کاهش مراجعه کارفرمایان و بیمه شدگان به صورت غیرحضوری انجام می شود. هم چنین در جهت افزایش قدرت خرید و رضایت مندی بازنشستگان، طرح متناسب سازی حقوق از سال گذشته اجرا شده و افزایش حقوق برای هیچ بازنشسته ای در سال جاری از پنجاه درصد کمتر نبوده است.
دکتر بهور ،مدیر درمان تامین اجتماعی استان، نیز گزارشی از وضعیت بخش درمانی این سازمان ارایه کرد

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت