پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 اردیبهشت 1400 ساعت 00:02:: شناسه خبر: 97166

رئیس مجمع فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد:

طرح دانش آموزی پیشتازان علمی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

رئیس مجمع فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری طرح دانش آموزی پیشتازان علمی در سطح استان خبرداد.

صدای جنوب:

سید میلاد توسلمند رئیس مجمع فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: طرح دانش آموزی پیشتازان علمی در سطح استان بزودی برگزار می شود.
رئیس مجمع فرهنگی استان اظهار گفت : نوجوانی دوره بسیار حساسی از زندگی هر فرد است که پر از نوسانات خلقی، احساسی و تحولات جسمی می باشد.
وی افزود:نوجوانی به خودی خود دوران سختی است و همه‌گیری بیماری کرونا آن را سخت‌تر هم کرده است.
توسلمند بابیان اینکه،باغیرحضوری شدن مدارس و لغو رویدادهای اجتماعی، بسیاری از نوجوانان برهه هایی از مهم‌ترین لحظات زندگی خود را از دست داده‌اند تاکید کرد:این عوامل سبب شده نوجوانان از فعالیت‌های روزمره‌ مثل گپ و گفت با دوستان و شرکت در کلاس‌های درس هم عقب بمانند.
رئیس مجمع فرهنگی استان ادامه داد:در این زمینه طی جلسه ای که در فروردین ماه با شورای مجمع فرهنگی و تبلیغی استان برگزار شد طرح دانش آموزی پیشتازان علمی جهت ارتقا سطح علمی دانش آموزان تصویب گردید و هر یک از شهرستان ها ملزم به اجرای این طرح هستند.
رئیس مجمع فرهنگی و تبلیغی استان افزود: ۷۵کانون فرهنگی و تبلیغی،جهادی در سطح استان مشغول به فعالیت هستند که یکی از بند های اساسنامه هر کانون،فعالیت های دانش آموزی می‌باشد .
وی بیان داشت:کانون های فرهنگی – تبلیغی و جهادی ضمن تقویت هویت فرهنگی، دینی و ملی و آشنا ساختن دانش آموزان با ارزش های فرهنگی، زمینه ی ارتباط صمیمی و معاشرت سازنده ی اجتماعی دانش آموزان عضو را فراهم می سازند تا وجدان جمعی، خود اتکایی و قدرت تصمیم گیری آنان را تقویت کنند و برای زندگی اجتماعی و ایفای نقش موثر در تلاش همسو برای رسیدن به اهداف مشترک، مهارت لازم را به دست آورند.

سید میلاد توسلمند گفت:امروزه وجود چنین کانون هایی برای کودکان، نوجوانان و جوانان یکی از نیازهای اصلی و انکارناپذیر در راستای شکوفا شدن استعدادهای مختلف این اقشار جامعه و تقویت بنیان دینی و عقیدتی و همچنین مکملی برای فعالیت های آموزشی می باشد که فعالیت این کانون ها در چهار گوشه استان کهگیلویه و بویراحمد با تلاش مناسب و قابل تحسین در جریان است‌ و با توجه به تصویب طرح پیشتازان علمی، این کانون ها موظف هستن در این شرایط کرونایی تمرکز بیشتری در زمینه تحصیلی دانش آموزان داشته باشند.


وی تصریح کرد: با همکاری آموزش و پرورش و طرح شهید بهنام محمدی در این زمینه گامی موثر در جهت بالا بردن سطح علمی دانش آموزان برداشته می شود .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت