پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 اردیبهشت 1400 ساعت 13:02:: شناسه خبر: 97250

قول مسئولان برای رفع دائمی مشکل آب روستای سرچشمه موشمی چاروسا

بخشدار چاروسا از دهیاری روستا و آب و فاضلاب خواست تا در اسرع وقت عملیات انتقال آب را انجام دهند.

صدای جنوب:

فارس نوشت:پس از درج خبری در روزهای گذشته از سوی خبرگزاری فارس در چاروسا در خصوص مشکل نبود و کمبود آب آشامیدنی در روستای سرچشمه موشمی چاروسا به همراه بخشدار و رئیس آب فاضلاب چاروسا به روستا رفتیم تا مشکل را از نزدیک مشاهده کنند.

دربدو ورود به روستا مردم با ابراز نگرانی شدید از وضعیت آب آشامیدنی از بخشدار چاروسا خواستند تا مشکل روستا را در این ایام کرونا و ماه مبارک رمضان برطرف کنند.

وضعیت آب آشامیدنی روستا به نحوی بود که موجب نگرانی شدید بخشدار و رئیس اداره آب و فاضلاب شد و رئیس آب فاضلاب درخواست آبرسانی سیار تا رفع مشکل کرد.

رستگار رئیس آب و فاضلاب چاروسا در خصوص این مشکل گفت: متاسفانه باغات در مسیر آب شرب مردم سبب شد تا با اتصال آب غیرمجاز مشکلات زیادی برای مردم به وجود آورد وجود باغات در پایین دست روستا روستاهای بالادست به خصوص روستای سرچشمه موشمی موجب شده که از آب بی‌بهره شوند که این موضوع را از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه مشکل این روستا با اتصال آب آشامیدنی از مسیر دیگری برای همیشه برطرف می شود عنوان کرد: از شب گذشته که با درج این خبر از وضعیت روستا اطلاع پیدا کردیم آب را باز کردیم اما فشار آب به گونه‌ای نیست که بتواند مشکل روستا را برای همیشه برطرف کند.

داربام بخشدار چاروسا هم در این خصوص با ابراز نگرانی از وضعیت نبود آب در این روستا بیان کرد: واقعا از وضعیت پیش آمده در این روستا که مدت زیادی است آب آشامیدنی نداشتند نگران شدم و از امروز صبح پیگیر این موضوع شدیم.

داربام از دهیار و مسئول آب و فاضلاب خواست تا با کمک مردم روستا مسیر آب را از نقطه قبلی تغییر داده و نسبت به انتقال آب این روستا اقدام کنند و تاکید کرد: تا اتصال لوله انتقال آب روستا با تانکر را دستور کار خود قرار دهند تا مردم مشکلی در این زمینه فعلا نداشته باشند.

بخشدار چاروسا از دهیاری روستا و آب و فاضلاب خواست تا در اسرع وقت عملیات انتقال آب را انجام دهند.

به گزارش فارس با پیگیری صورت گرفته آب مورد نیاز روستا با تانکر ارسال شد تا حداقل در این ایام کرونا و ماه مبارک رمضان بتواند مشکل آنها را برطرف کند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت