پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 اردیبهشت 1400 ساعت 18:02:: شناسه خبر: 97700

به همت سپاه ناحیه لنده صورت گرفت:

توزیع بسته های معیشتی در دورافتاده ترین روستاهای شهرستان لنده+تصاویر

به همت سپاه ناحیه لنده بسته های معیشتی در دور افتاده ترین روستاهای بخش موگرمون شهرستان لنده توزیع شد.

صدای جنوب 

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده،  در ادامه کمک های مومنانه و همزمان با سالروز تشکیل بسیج سازندگی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده با حضور در روستاهای محروم و دورافتاده بخش موگرمون ( دلکوه ، قاشکمری و آبگاوان ) از توابع شهرستان لنده ضمن بررسی مشکلات این روستاها بسته های معیشتی در بین مردم این روستاها توزیع کرد.

فرمانده سپاه ناحیه لنده گفت: فلسفه ذاتی بسیج خدمت بی منت به آحاد مختلف مردم به خصوص روستائیانی است که از کمترین امکانات برخوردار هستند.

وی افزود: تشکیل بسیج سازندگی یکی از بهترین ابتکاراتی بود که در راستای خدمت بی منت به آحاد مختلف به خصوص نیازمندان و کارهای عام المنفعه در جهت رفع محرومیت زدایی در سطح روستاها و برگزاری اردوهای جهادی به منظور خدمت بی منت صورت گرفته است.

ویسی تاکیدکرد: درطول چند سال گذشته بسیج سازندگی با ساخت منازل مسکونی برای نیازمندان و ایتام و گره گشایی از مشکلات این خانواده ها توانست بخش زیادی از نیازمندی های این عزیزان را رفع نمایند.

وی گفت: این روز را به همه جهادگران بسیجی که بدون هیچ گونه چشم داشتی و فقط برای جلب رضایت خداوند در این راه قدم برمی دارند را تبریک می گوییم و امیدواریم بتوانیم در این راه ثابت قدم باشیم.

گفتنی است در این سفر نیمروزی فرمانده سپاه ناحیه لنده به همراه بسیجیان بخش موگرمون از آخرین وضعیت ساماندهی گلزار شهدای این بخش نیز دیدار کرد.

تصاویر تکمیلی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت