پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 اردیبهشت 1400 ساعت 14:02:: شناسه خبر: 98085

بازدید فرماندار کهگیلویه از مرکز خرید تضمینی کلزا و گندم در دهدشت/کریمی نژاد: برنامه ریزی برای خرید تضمینی گندم کشاورزان قابل تقدیر است

فرماندار کهگیلویه به همراه مدیر جهاد کشاورزی و مدیر تعاون روستایی و همچنین مرزبان و گنجی مسیولان حراست و تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی کهگیلویه از مرکز خرید تضمینی کلزا و گندم کشاورزان بازدید کرد.

صدای جنوب:

دارا کریمی نژاد فرماندار کهگیلویه به همراه مدیر جهاد کشاورزی و مدیر تعاون روستایی و همچنین مسیولان حراست و تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی کهگیلویه از مرکز خرید تضمینی کلزا و گندم کشاورزان بازدید کرد.

در این بازدید مدیرجهاد کشاورزی کهگیلویه گزارش جامع و کاملی از فعالیتهای انجام شده در خصوص خرید تضمینی گندم و کلزا ارائه نمود‌ند.
در ادامه فرماندار وهمراهان از انبارهای مختلف نگهداری گندم و کلزای خریداری شده بازدید و از نزدیک در جریان اقدامات خرید این محصولات قرار گرفتند.
کریمی نژاد باقدردانی از برنامه ریزی انجام شده بر کاهش مشکلات کشاورزان تاکید و نکات لازم در جهت پیشبرد بهتر امور خرید را یادآور شدند.‌
حکمت الله نریمانی نیز باقدردانی از حمایت های فرماندار کهگیلویه گفت:امسال علی رغم خشکسالی برنامه ریزی کاملی برای خرید محصولات کشاورزان به عمل آمد.
مدیرجهاد کشاورزی کهگیلویه گفت:کار خرید گندم تا ساعت ۲۲ شب انجام می شود.
وی بابیان اینکه خشکسالی بر کیفیت مزارع تاثیر زیادی گذاشته است تاکید کرد اما این عامل باعث نشده که ما نسبت به برداشت و خرید تضمینی محصولات کلزاوگندم کشاورزان بی توجه باشیم.
نریمانی تاکید کرد:تاکنون کمباین مورد نیاز با تعامل با اتحادیه کمباین داران فارس وارد شهرستان شده و امسال هیچگونه دغدِغه ای در این زمینه نداریم.
نریمانی به اقدامات انجام شده در راستای حمایت از کمباین داران و همچنین برداشت بدون حاشیه محصولات کشاورزان اشاره کرد وگفت:از کشاورزان نیز انتظارداریم در زمینه پرداخت هزینه برداشت با رانندگان کمباین همکاری کنند.
وی گفت:امسال  هم اداره غله وهم اداره تعاون روستایی درامرخرید تضمینی گندم همکاری می نمایند و کار خرید کلزا با اداره غله میباشد.

نریمانی تاکید کرد:کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان همکاری های لازم را بامراکز خرید درامر آفت زنی و ذیحسابی برعهده دارند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت