پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 اردیبهشت 1400 ساعت 17:02:: شناسه خبر: 98347

امنیت و سلامت مهمترین اصل در برگزاری انتخابات

امنیت و سلامت انتخابات باید هدف همه دستگاه ها و مردم باشد.

به گزارش صذای جنوب ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در جلسه ستاد انتخابات استان گفت: فرمانداری‌ها اطلاعات و اخبار و هرگونه تبلیغات مجاز و غیرمجاز نامزدها را به موقع به ستاد انتخابات استان گزارش دهند.

احد جمالی افزود: مهم‌ترین اولویت کاری امروز مسئولان، فراهم کردن بستر لازم برای برگزاری انتخاباتی آزاد، سالم، رقابتی و قانونمند است.
وی با بیان اینکه فرمانداران و بخشداران باید دغدغه امنیت و سلامت انتخابات را داشته باشند اضافه کرد: بدون چشم پوشی هرگونه اخبار و اطلاعات انتخاباتی توسط دهیاران، بخشداران از طریق فرمانداری‌ها به موقع و به روز به ستاد استانی انتخابات ارائه شود.
رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد براشراف اطلاعاتی قوی فرمانداران در شهرستان‌ها و اطلاع رسانی به موقع وقایع تاکید کرد و ادامه داد: با توجه برگزاری سه انتخابات ریاست جمهوری، شورا‌های اسلامی شهر، روستا و عشایر و انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در گچساران و باشت، باید شرایط و فضای انتخاباتی به گونه‌ای پیش رود که این سه ماموریت مهم با تلاش مسئولان و همکاری مردم در امنیت و آرامش کامل برگزارشود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خواستار فعال شدن روابط عمومی‌های فرمانداری‌ها شد و گفت: روابط عمومی‌های فرمانداری‌ها در شهرستان‌ها اطلاعات و اخبار را به طور صحیح و به موقع در اختیار روابط عمومی استانداری قرار دهند.
جمالی با تاکید بر شفافیت در برگزاری انتخابات به وسیله فرمانداران و بخشداران افزود: مسئولان اجرایی انتخابات باید بدون جانبداری  یا مخالفت ماموریت خود را انجام دهند و همه باید تلاش کنیم تا زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخاباتی امن و سالم فراهم شود.
در این جلسه، مسئولان کمیته‌های ستاد انتخابات استان گزارشی از حوزه‌های کاری خود را در رابطه با انتخابات ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ ارائه کردند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت