پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 اردیبهشت 1400 ساعت 15:02:: شناسه خبر: 98429

برگزاری نشست بزرگداشت سوم خرداد در تیپ ۴۸ سپاه فتح استان

مدیر روابط عمومی تیپ ۴۸ فتح در جلسه سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر، ضمن گرامیداشت این ایام بر اهمیت بزرگداشت فتح خرمشهر و یادآوری دلاوری‌های رزمندگان اسلام در این عملیات که به عنوان یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین عملیات رزمندگان در دوران دفاع مقدس است تاکید کرد.

صدای جنوب:

به گزارش روابط عمومی تیپ ۴۸ سپاه فتح استان، جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت سوم خرداد روز آزاد سازی خرمشهر و سالروز فتح خرمشهر با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

برادر پاسدار جواد دهرابپور مدیر روابط عمومی تیپ ۴۸ فتح در جلسه سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر، ضمن گرامیداشت این ایام بر اهمیت بزرگداشت فتح خرمشهر و یادآوری دلاوری‌های رزمندگان اسلام در این عملیات که به عنوان یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین عملیات رزمندگان در دوران دفاع مقدس است تاکید کرد.

دهرابپور بیان داشت: به مناسبت این روز برنامه های مختلفی از جمله غبارروبی گلزار مطهر شهداء یاسوج، رژه موتوری و خودرویی توسط یگان تیپ ۴۸ فتح و گردان امنیتی فاتحین و پروژه احداث ساختمان‌های زلزله زده سی‌سخت توسط واحد مهندسی تیپ اجرا خواهد شد.

سخنگوی تیپ ۴۸ فتح افزود: مسابقه فوتبال بین کارکنان کادر و وظیفه، مراسم فرهنگی روز سوم خرداد، سرکشی از خانواده های معظم شهداء و ایثارگران، سخنرانی یکی از فرماندهان جنگ در عملیات بیت المقدس که این برنامه با حضور پیشکسوتان جهاد و شهادت برگزار می‌شود از دیگر برنامه‌های تیپ ۴۸ فتح است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت