پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 31 اردیبهشت 1400 ساعت 01:02:: شناسه خبر: 98510

خبر خوب معاون عمرانی استاندار برای گچسارانی ها/اورژانس بیمارستان نرگسی وارد مدار بهره‌برداری

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیمارستان نرگسی گچساران با سرعت هر چه تمام در مراحل پایانی کار است و امروز شاهد هستیم که تخت های اورژانس چیده و هفته آینده وارد مدار بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش صدای جنوب ، معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مراحل پایانی  و تجهیز بیمارستان نرگسی گچساران بازدید به عمل آورد.

 کیومرث حاجی‌زاده در حاشیه بازدید از بیمارستان نرگسی گچساران در گفت‌وگو با خبرنگار  اظهار کرد: بیمارستان نرگسی گچساران در مراحل پایانی کار قرار گرفته است.

 وی با بیان اینکه  این بیمارستان تاپایان دولت به مرحله  افتتاح و بهره‌برداری  خواهد رسید، گفت: در حال حاضر بخش به بخش این بیمرستان در حال تکمیل و تجهیز است.

 معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: هم اکنون بخش اورژانس بیمارستان نرگسی گچساران تکمیل و تجهیز شده است.

حاجی زاده  ادامه داد: بیمارستان نرگسی گچساران با سرعت هر چه تمام در مراحل پایانی کار است و امروز شاهد هستیم که  تخت های اورژانس چیده شدند و امیدواریم و هفته آینده اورژانس وارد مدار  بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: بی تردید اتمام پروژه های بیمارستانی با دیگر پروژه ها متفاوت است و با توجه به تجربه ای که دارم به صورت تخصصی تمام قسمت‌ها در حال حاضر بعد از آزمایش در حال روزهای پایانی کار هستند و این نوید را به مردم می‌دهیم تا آخرین روز خدمت لحظه ای دست از کار نخواهیم کشید.

حاجی زاده با بیان اینکه از زمان انتصابم به عنوان معاون عمرانی استاندار به دنبال رفع مشکلات پروژه های عمرانی شهرستان‌ها شدم، افزود:در همان هفته اول انتصابم اولین سفرم به شهرستان گچساران و بازدید و بررسی از پروژه های عمرانی شهرستان بود.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: سه پروژه مهم در  گچساران  مد نظر و مورد تاکید استاندار است که یکی از این پروژه‌ها، پروژه بیمارستان نرگسی است که با توجه به پیشرفت فیزیکی خوبی که دارد مورد تاکید استاندار است که این پروژه هر چه سریعتر به اتمام و به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط ویژه کرونایی موجود در استان در تلاش هستیم که پروژه بیمارستان نرگسی گچساران به اتمام برسد ،ادامه داد: خوشبختانه با پیگری‌های خوبی که صورت گرفته از سوی اداره راه و شهرسازی و دانشگاه علوم پزشکی و فرمانداری این پروژه هم اکنون شدت خوبی به خود گرفته و نسبت به یک ماه گذشته از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است.

حاجی زاده ادامه داد: با این پیشرفت فیزیکی اکنون توانستیم یک زمانی را برای اتمام پروژه ها مشخص کنیم و بخش به بخش و واحد به واحد این بیمارستان  از سوی وزارت بهداشت در حال تجهیز است.

، بیمارستان ۱۴۰ تختخوابی دوگنبدان  بزرگترین بیمارستان در حال ساخت گچساران است که در زمینی به مساحت چهار هکتاربا زیربنای ۱۰هزار و۷۰۰متر مربع در ۶ طبقه و ۲ بلوک  در حال ساخت است.

 بیمارستان نرگسی گچساران  دارای بخش های اورژانس با ۲۵ تخت، درمانگاه، «سی سی یو» با چهار تخت، ۶ تخت «آی سی یو»، بستری جراحی، بستری داخلی، زنان، کودکان و جراحی است.

 کار ساخت این بیمارستان واقع در میدان نرگسی دوگنبدان از مرداد ماه ۹۲ آغاز شده در چند ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت