پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 خرداد 1400 ساعت 11:03:: شناسه خبر: 99091

نقش زنان در مدیریت شهری یاسوج باید پُررنگ شود

رئیس اسبق شورای شهر یاسوج تاکیدکرد که نقش زنان باید در مدیریت شهری این شهر در شورای آینده پُررنگ تر از هر زمان دیگری باشد.

رئیس اسبق شورای شهر یاسوج تاکیدکرد که نقش زنان باید در مدیریت شهری این شهر در شورای آینده پُررنگ تر از هر زمان دیگری باشد.

” کیوان اشنا ” در گفت و گو با رسانه ها گفت: در سال های گذشته بدلیل بی توجهی به نقش زنان در مدیریت شهری شاهد واردشدن خسارات فراوانی به حوزه های مختلف شهری بوده که معتقدم حضور این قشر از جامعه در مدیریت آینده شهری باید پُررنگ تر از همیشه باشد.

وی افزود: حضور نداشتن زنان در جایگاه های مختلف اجتماعی از یکسو و فراهم نکردن فضای لازم برای استفاده از ظرفیت های بالقوه فکری و مدیریتی زنان از سوی دیگر از اشتباهات اساسی تصمیم گیرندگان مدیریت شهری بوده است.

بگفته این کاندیدای انتخاباتی شورای ششم یاسوج ، از مهمترین شاخصه های توسعه یافتگی در زمینه مدیریت شهری، ایجاد فضا و شرایط لازم برای مشارکت پایدار اقشار و گروه های اجتماعی در راهبری امور شهری از تمام طبقات اجتماعی، گروه های سنی و بخصوص فارغ از نگاه جنسیتی است.

اشنا گفت: اگر زنان با ایفای نقش محوری خود در عرصه مدیریت شهری حضور یابند بدون شک توسعه شهری، طولانی مدت، جامع‌تر و پایدارتر خواهد بود زیرا زنان به ابعاد نیازهای همه گروه‌ها در اجتماع توجه می‌کنند.

وی با اشاره به ظرفیت های متعدد زنان تحصیلکرده در یاسوج، خاطرنشان کرد: شورای ششم و مدیریت سال های نه چندان دور شهری باید از هم اکنون بداند که باید از ظرفیت زنان در راستای توسعه همه جانبه شهری نهایت بهره را ببرد.

کاندیدای انتخابات ششم شورای شهریاسوج گفت: متاسفانه اکنون زنان هیچ نقشی در مدیریت یاسوج  نداشته و باید پذیرفت نبود زنان در جایگاه های مدیریتی این شهر، مشکلاتی را برای اداره امور شهری بویژه حوزه زیست محیطی بدنبال داشته است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت