پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 خرداد 1400 ساعت 17:03:: شناسه خبر: 99114

حجت الاسلام موحد:

یکصد میلیارد تومان برای اجرای سد آبریز هزینه می شود

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از مشارکت تامین اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان دو بانک رفاه و توسعه تعاون برای احداث و آغاز عملیات اجرایی سد آبریز خبر داد.

صدای جنوب:

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از مشارکت تامین اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان دو بانک رفاه و توسعه تعاون برای احداث و آغاز عملیات اجرایی سد آبریز خبر داد.

حجت الاسلام سید محمد موحد در جلسه مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد با معاونین و مسوولان بانک های رفاه و توسعه تعاون در محل وزارت کار که با حضور معاون وزیر برگزار شده بود اظهار کرد: با توجه به بازدیدی که مجموعه معاونین وزارت کار و رفاه اجتماعی از استان داشتند و با عنایت به دستور وزیر محترم و همچنین جناب دکتر جهانگیری مصوب شده بود که کنسرسیومی متشکل از بانک های عامل برای تامین اعتبار سد آبریز تشکیل شود.

وی بیان کرد: خوشبختانه با پیگیری های مداومی که با مساعدت و همراهی مداوم استاندار محترم و معاونین عمرانی و اقتصادی وی و مدیرعامل منابع آب استان با تشکیل نشست امروز مصوب شد که هر دو بانک به صورت مشارکتی در این پروژه  حضور داشته باشند.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سر جمع این اعتبار صد میلیارد تومان است که برای احداث و آغار عملیات اجرایی هزینه می شود.

موحد گفت: سهم بانک توسعه تعاون ۴۵ میلیارد تومان و سهم مشارکت بانک رفاه نیز ۵۵ میلیارد تومان است.

نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با بیان این موضوع که سد آبریز یکی از حیاتی ترین پروژه برای بحث کشاورزی در حوزه انتخابیه است افزود: به حمدالله کارهای خوبی صورت گرفته و ان شاالله بزودی مردم شاهد اجرای آن خواهند بود.

موحد با تشکر از دکتر روشنفکر نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و دفاعیات خوب وی از پروژههای عمرانی استان گفت: اعتبارات قابل توجهی در همین نشست برای پروژه های بویراحمد، دنا و مارگون نیز در نظر گرفته شد.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت