پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 خرداد 1400 ساعت 01:03:: شناسه خبر: 99195

ابهام یک حکم/بی اطلاعی در تهران،انتصاب در یاسوج/مسئول ستاد آیت الله رییسی در استان کیست!؟/افکار عمومی منتظر واکنش خلقی پور است

ساعاتی پیش روابط عمومی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با ارسال خبری برای رسانه‌ها اعلام کرده که خلیفه خلقی‌پور مسئول هماهنگی ستادهای انتخاباتی سیدابراهیم رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد شده است.

صدای جنوب:

شائبه و ابهامات متعددی پیرامون ستاد مرکزی سید ابراهیم رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد برای افکار عمومی و مردم به وجود آمده است. روزهای گذشته آرمان بیگلری با ارائه حکمی با مهر و امضاء علی نیکزاد رئیس ستاد مرکزی آیت الله رئیسی به عنوان رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی استان کهگیلویه و بویراحمد در تاریخ ۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ منصوب شد. آرمان بیگلری حکم خود را در اختیار رسانه‌ها قرار داد.

ساعاتی پیش روابط عمومی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با ارسال خبری برای رسانه‌ها اعلام کرده که خلیفه خلقی‌پور مسئول هماهنگی ستادهای انتخاباتی سیدابراهیم رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد شده است. البته حکمی به عنوان مستند به رسانه‌ها ارسال نشده و اکنون شائبه‌های برای افکار عمومی به وجود آمده که شاید دلیل اصلی آن همین ارائه ندادن حکم خلقی‌پور از سوی ستاد مرکزی باشد.

بنا بر اطلاعات واصله، منصوری مسئول استان‌های ستاد مرکزی رئیسی از حکم خلقی‌پور اطلاع ندارد و رئیس اصلی ستاد مرکزی سید ابراهیم رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد آرمان بیگلری است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت