پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 خرداد 1400 ساعت 21:03:: شناسه خبر: 99263

گزارش افتتاح ستاد مرکزی آیت الله رئیسی در یاسوج

عصر امروز ستاد مرکزی آیت الله رئیسی در شهر یاسوج افتتاح شد.

صدای جنوب:

عصر امروز ستاد مرکزی آیت الله رئیسی در شهر یاسوج افتتاح شد.

این مراسم که با حضور حجت الاسلام محمدجواد جعفری رئیس ستادهای سردار سعید محمد و سخنرانی غلام محمد زارعی نماینده پیشین مردم مرکز استان در مجلس شورا اسلامی برگزار شد، با استقبال باشکوه مردمی به پایان رسید.
حجت الاسلام جعفری در ابتدای این آیین گفت: به عنوان یک طلبه و عضو کوچکی از جامعه روحانیت در خدمت مردم هستم، امید است که امانت دار و رهرو خوبی برای امام راحل باشیم.
وی افزود: آفرینش انسان های بزرگ منشا تحولات بزرگی در عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی و فرهنگی جامعه است زیرا افرادی داری روحی بلند، اندیشه های ناب و برگرفته از افکار حقه اسلام هستند.
جعفری اذعان داشتند: از جمله این افراد که نقش پررنگی در تاریخ ایران دارند بنیانگذار کبیر انقلاب هستند که افکار حقه اسلام ناب را در پیدایش انقلاب جاری کردند و با وجود فشار حداکثری قدرت های بیگانه، کسی نتوانست جلودار ایشان باشد.
جعفری تصریح کرد: امام خمینی با الگوبرداری از اسلام ناب و مبانی حقه اسلامی پایه گذار حکومتی انقلابی شدند که حتی تحریم های فراوان، جنگ و قدرت های خارجی آن را خنثی نکردند.
وی عنوان داشت: هیچکدام از تحلیلگران در دنیای سیاسی پیش بینی نمی کردند انقلاب اسلامی تا بدین اندازه دوام بیاورد و با شکوه ادامه دهد اما همه آنها رفتند و انقلاب پایدار مانده است.

غلام محمد زارعی در ادامه این برنامه با گرامی داشت یاد و نام شهید سلیمانی و با تسلیت ایام ارتحال امام خمینی (ره) گفت: امروز در کنار هم برای خلق  یک حماسه بزرگ گرد هم جمع آمده ایم.

نماینده سابق بویراحمد دنا، مارگون با بیان اینکه امروز این حضور نشان از وفاداری به انقلاب، امام و رهبری است، گفت: امروز روز حماسه سازی بوده و اگر کسی از این حماسه دور شود در تاریخ از او با نیکی یاد نخواهد کرد و باید با وحدت و در کنار هم  در یک مسیر به سوی حرکت ملی و انقلابی حرکت کرد.
این فعال سیاسی در ادامه اندیشه امام راحل را تبیین گر ارزش های الهی دانست و گفت: امام برای انقلاب و اسلامی حب و بغض داشت و رژیم پهلوی را سرنگون کرد شهدا در مکتب امام فداکاری، جانفشانی را آموختند تا امروز امنیت و آرامش وجود داشته باشد و همه بتوانند یک حماسه ملی را رقم بزنند.
وی با بیان اینکه تحولات منطقه با حضور ایران و تصمیم گیری ایران انجام می شود، گفت: اگر یک رژیم جعلی در بازه زمانی ۱۱ رزوه دچار شکست می شود ناشی از اندیشه های امام و رهبری در منطقه است.
وی با بیان اینکه در حال عبور از یک‌ پیچ تاریخی هستیم و دشمن همه توطئیه های خود را بر علیه کشور اتخاذ کرد گفت: دشمن با اتخاذ تحریم درصدد نامیدی ملت ایران بود و با سیاه‌نمایی درصدد کاهش مشارکت ها در عرصه ها ملی هستند اما ملت ایران در این آزمون سربلند بیرون خواهند آمد.
زارعی با بیان اینکه پمپاژ نا امیدی و‌ یاس توسط معاندان بر علیه انقلاب جهت کاهش مشارکت وجود دارد، گفت: امروز با وحدت در یک صف واحد همه برنامه های دشمن خنثی خواهد شد  و وقتی آرمان های انقلاب و اسلام، اندیشه های شهدا را قبول داریم باید مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشیم و باید اشاره کرد امروز کسانی که مشارکت حداکثری و وحدت و برادری را قبول نداشته باشند موجب امیدواری دشمن می شوند و در جهت اهداف آنها حرکت خواهند کرد
وی افزود: امروز مشکلات معیشتی و اقتصادی، ضعف در برخی ساختار ها باید با یک حضور اگاهانه و دشمن شکن اصلاح شود، گفت: دولت آینده با مشارکت حداکثری برای ظهور  عرصه خدمت رسانی ها و نوکری مردم محقق می شود.
زارعی با بیان اینکه کاندیدهای مختلفی در عرصه ریاست جمهوری وجود دارد اما آقای رئیسی دارای کارنامه ، برنامه و سابقه و در طراز انقلاب اسلامی است، گفت: کشور و ملت ایران به افرادی کارآمد و کاربلد که دلداده غرب و اندیشه انها نباشد اقبال خواهند داشت.
وی با یادآوری سفر آیت الله رئیسی به عراق و استقبال با شکوه از وی اشاره کرد و اینکه نماینده تراز انقلاب اسلامی بود،  گفت:   آیت الله رئیسی شخصیتی فراجناحی است، امروز مردم از جناح‌های سیاسی دل زده هستند اما آیت الله رئیسی با تابلوی فراجناحی آمده است که از همه اقشار و سلیقه ها استفاده کند این شخضیت فراجناحی از طریق مبارزه با کانون های فساد زا عرصه را برای حضور حداکثری مردم فراهم کرده است.
وی با بیان اینکه با مشارکت حداکثری می توان تولید قدرت برای انقلاب ، اسلام، و رشد و پیشرفت کشور و سبب شکست دشمن و اهداف  شد، گفت: آیت الله رئیسی تعاملی هوشمندانه بر اساس مصلحت عزت و حکمت با دنیا خواهد داشت.

وی با بیان اینکه  امروز برای منافع ملی، عزت، استقلال،  باید وحدت داشت و الگوی این موضوع شهید سلیمانی است  از تلاش های ویژه مهدی روشنفکر نماینده مردم بویراحمد ،دنا ومارگون درمجلس در جهت ایجاد اتحاد وهمدلی مثال زدنی چهره های شاخص استان و حمایت همه جانبه از آیت الله رییسی قدردانی کرد.

زارعی گفت: زمانی رای ارزش و حسنه محسوب می شود که برای رضای خدا و برای پیاده کردن اهداف انقلاب و اسلام باشد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت