پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 خرداد 1400 ساعت 21:03:: شناسه خبر: 99565

دعوت از عموم مردم برای شرکت در آیین افتتاحیه ستاد مرکزی شورای هماهنگی آیت‌الله رئیسی در یاسوج

شرکت هر چه پرشورتر و حداکثری واجدین رأی در انتخابات تضمین‌کننده امنیت و اقتدار نظام اسلامی و شکست خفت بار نظام سلطه  و در رأس آن شیطان بزرگ آمریکا خواهد بود.  

صدای جنوب:

ستادهای ۳۰گانه مردمی آیت‌الله رئیسی استان از مردم برای شرکت در جلسه افتتاحیه ستاد مرکزی شورای هماهنگی آیت‌الله دکتر رئیسی در یاسوج دعوت کرد.

 در این دعوتنامه آمده است: شکر و سپاس پروردگار عالم را که به پاس نظام مقدس دینی برآمده از انقلاب اسلامی طومار ذلت، وابستگی، تحقیر و سلطه بیگانگان را در هم پیچید و عزت، کرامت، استقلال و بالندگی را به ارمغان آورد.

اینک نسل کنونی امانتدار ودیعه‌ای است که قائد عظیم الشانش حفظ آن را اوجب واجبات و اعظم فرایض فرموده‌اند که از مصادیق عینی و عملی حفظ آن شور و نشاط مردم در صحنه های دفاع از انقلاب از جمله انتخابات است.

انتخابات تجلّی جمهوریت و راهکار مبتنی بر اصول قانون اساسی برای ایفای نقش مردم از طریق رأی در اداره امور کشور است. خاصه در وضعیت حساس کنونی که دشمن بیش از هر زمان دیگری با بسیج معاندین و ضد انقلاب و فضای امپراتوری رسانه‌ای در تکاپوی شبهه‌افکنی، سیاه نمایی و القای بی‌رغبتی مردم نسبت به انتخابات و نظام است.

شرکت هر چه پرشورتر و حداکثری واجدین رأی در انتخابات تضمین‌کننده امنیت و اقتدار نظام اسلامی و شکست خفت بار نظام سلطه  و در رأس آن شیطان بزرگ آمریکا خواهد بود.

بدین منظور و به جهت ایجاد زمینه‌های حضور حداکثری و تزریق روحیه و نشاط انقلابی شورای هماهنگی ستادهای سی گانه مردمی آیت الله رئیسی از همه مردم بصیر استان و علاقمندان جریان انقلابی شهرستان بویراحمد دعوت می‌‌کند در جلسه افتتاحیه ستاد مرکزی شورای هماهنگی ستادهای سی گانه مردمی آیت الله دکتر رئیسی که راس ساعت ۱۸ عصر روز دوشنبه هفدهم خردادماه در یاسوج خیابان معلم نبش شاهد ۲۲ با حضور پرشور مردم و علاقمندان جریان انقلابی  و ستادهای سی گانه مردمی آیت الله رئیسی  برگزار می گردد شرکت کنند.

بلاشک استمرار حضور حماسی مردم  در صحنه و خلق حماسه‌های ماندگار و شگفتی‌آفرین مایه مباهات بوده و به‌ عنوان کارآمدترین مانور انسانی در خنثی کردن توطئه رذیلانه دشمن اثربخش خواهد بود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت