پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 خرداد 1400 ساعت 12:03:: شناسه خبر: 99874

آغاز اجرای طرح ویژه ترخیص خودروهای رسوبی توقیف شده در پارکینگ شهرستان کهگیلویه

رییس پلیس راهور شهرستان کهگیلویه از آغاز اجرای طرح ویژه ترخیص خودروهای رسوبی توقیف شده در پارکینگ این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح تا ۲ ماه ادامه دارد.

صدای جنوب:

رییس پلیس راهور شهرستان کهگیلویه از آغاز اجرای طرح ویژه ترخیص خودروهای رسوبی توقیف شده در پارکینگ این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح تا ۲ ماه ادامه دارد.

سرهنگ دوم سید مسعود جهان بین روزپنج شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اهداف اجرای این طرح را صیانت از اموال مردم، کاهش ضرر و زیان به خودرو ، کاهش هزینه های اضافی در ترخیص خودروها و تسریع در ترخیص خودروهای توقیفی اعلام کرد.

وی از جمله تسهیلات ارائه شده برای تشویق رانندگان به ترخیص خودروهای خود را تقسیط جرائم معوقه رانندگی در فرصت زمانی یکساله اعلام کرد و گفت: ترخیص خودروهای رانندگان فاقد گواهینامه با معرفی فرد دارای گواهینامه مجاز، ترخیص خودروهای فاقد بیمه شخص ثالث با اخذ تعهد مبنی بر عدم تردد در معابر تا زمان اخذ این بیمه و تخفیف در هزینه های پارکینگ از دیگر تسهیلات ارائه شده در این زمینه است.

وی منظور از خودروهای رسوبی را خودروهایی اعلام کرد که تا پایان سال ۹۹ بعلت تخلفات رانندگی، توقیف و در پارکینگ نگهداری می شوند.

سرهنگ دوم سید مسعود جهان بین ،تعداد پارکینگ های شهرستان کهگیلویه را یک باب اعلام کرد و یادآور شد:

وی علت عدم تمایل رانندگان به ترخیص خودروهای خود را هزینه بر بودن بیمه، جرائم معوقه و نبود یا نقص مدارک مالکیت اعلام کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت