پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 خرداد 1400 ساعت 19:03:: شناسه خبر: 100637

پیام سیدجلال داورپناه منتخب مردم در ششمین دوره شورای اسلامی شهردهدشت

بسم الله الرحمن الرحیم بی شک، فرصت خدمت رسانی به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی موهبتی الهی است. مایه ی بسی فخر و مباهات است که مردم شهرم پس از اراده و خواست پروردگار با رای آگاهانه و قاطعانه ی خویش مسئولیتی بسیار سنگین در پارلمان شهری دهدشت را بر عهده ام گذاشتند. از […]

بسم الله الرحمن الرحیم

بی شک، فرصت خدمت رسانی به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی موهبتی الهی است.
مایه ی بسی فخر و مباهات است که مردم شهرم پس از اراده و خواست پروردگار با رای آگاهانه و قاطعانه ی خویش مسئولیتی بسیار سنگین در پارلمان شهری دهدشت را بر عهده ام گذاشتند.
از این بابت، صمیمانه سپاسگزارم و برای انجام وظیفه ی بایسته و شایسته و در خور شأن این مردم فهیم و شریف، توکلم بر خداست و عزم خود را بیش از پیش جزم کرده ام.
بر این باورم که فضای رقابت انتخاباتی با پایان یافتن مهلت قانونی اخذ رای، نیز به اتمام رسید و اکنون موسم کار، تلاش، وفاق، همدلی، رفاقت و آبادانی است.
بنابراین.ضمن مدد جستن از وجود رحیم و کریمش، بر خود فرض می دانم تمام سعی و تلاش و هم و غم خویش را در جهت ایفای رسالت ذاتی خویش که همان قانون گذاری شهری و نظارت بر عملکرد شهرداری است بکار ببندم و در مطالبه گری و پاسخگویی به مردم به منظور ایجاد رفاه، توسعه و رضایت بیشتر و بهتر همشهریانم با مشورت پذیری و اصل قرار دادن خرد جمعی، در سایه ی تعامل و همگرایی مضاعف، ذره ای کوتاهی و مضایقه نداشته باشم و از خدای بزرگ می خواهم که لحظه ای مرا به حال خود رها نسازد.
بر خود فرض می دانم مراتب کمال سپاسگزاری و قدردانی صمیمانه و متواضعانه ی خویش را از عموم سرورانی که به ندای رهبر معظم انقلاب به وظیفه ملی و شرعی خود عمل نموده و علیرغم مشکلات اقتصادی و معیشتی و وجود بیماری منحوس کرونا در پای صندوق های رای حاضر شدند خاصه عزیزانی که با رای سبز خویش نسبت به حقیر ابراز محبت فرمودند اعلام می دارم.
از صمیم قلب از تمامی عوامل و دست اندرکاران برگزاری انتخابات در راس استاندار محترم، رئیس انتخابات استان، هیأت های اجرایی، نظارت، بازرسی، شورای نگهبان، نیروهای خدوم نظامی، انتظامی سپاهی، امنیتی و قضایی، شورای تأمین، فرماندار شهرستان، اصحاب رسانه و ارباب جراید و همه کسانیکه به هر نحو ممکن در برگزاری و سلامت انتخابات دخیل و سهیم بوده و ایفای نقش نموده اند قدردانی و تشکر می نمایم.
همچنین در عمل به حدیث معروف « من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق » از همه عزیزانی که در این مدت از زمان ثبت نام تا کنون با حقیر همیاری و همکاری و بذل محبت داشته اند نیز صمیمانه سپاسگزار و قدردانم.
در پایان به همکاران محترم و سروران گرانقدر ( منتخبین شورای ششم شهر دهدشت ) صمیمانه و برادرانه تبریک عرض می نمایم.
سلامتی، بهروزی و سربلندی همگان را از خداوند سبحان مسئلت دارم.
خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باشی و ما رستگار
۱۴۰۰/۳/۲۹

سید جلال داورپناه

منتخب مردم در شورای ششم شهر دهدشت

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت