پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 خرداد 1400 ساعت 22:03:: شناسه خبر: 100743

پیام منتخب مردم شهر چرام درشورای اسلامی

بسم الله الرحمن الرحیم “النّعمهُ مِحتَهٌُ فَإن شُکِرَتْ کانت نِعمهً و إن کُفِرتْ صارَت نِقمهً” «نعمت‌های خداوند یک آزمون است، اگر شکر و حق آن ادا شود، برای انسان نعمت است و اگر ناسپاسی کرد برایش نقمت و عذاب خواهد بود.» امام حسن مجتبی(علیه السلام) مردم گرامی چرام سلام علیکم خداوند را سپاسگزارم که این […]

بسم الله الرحمن الرحیم

“النّعمهُ مِحتَهٌُ فَإن شُکِرَتْ کانت نِعمهً و إن کُفِرتْ صارَت نِقمهً”
«نعمت‌های خداوند یک آزمون است، اگر شکر و حق آن ادا شود، برای انسان نعمت است و اگر ناسپاسی کرد برایش نقمت و عذاب خواهد بود.»
امام حسن مجتبی(علیه السلام)

مردم گرامی چرام
سلام علیکم

خداوند را سپاسگزارم که این بار توفیق خدمت بیشتر به مردم دیارم را در عرصه‌ای جدید به بنده ارزانی داشت و از تک تک بزرگوارانی که در هوای گرم ٢٨ خرداد ماه چرام پای صندوق‌های رای آمدند و به حقیر اعتماد کردند سپاسگزارم.
علی رغم انتقادهایی که نسبت به نحوه برگزاری انتخابات در برخی شعب اخذ رای داریم، از عوامل اجرایی انتخابات نیز تشکر می‌کنیم و سپاسگزار زحمت و تلاش‌شان هستیم.
در مدت این دو ماه از طریق گفت و گو با مردم عزیز سعی کردیم شمع کوچکی روشن کنیم‌. از شفافیت و مردم محوری گفتیم. از انتخاب بر اساس شایسته سالاری و کنار گذاشتن تعصبات حرف زدیم. از تغییر گفتیم‌؛ و رای معنادار شما گرامیان پای صندوق‌های رای _ با وجود بی‌اخلاقی های گسترده ای که وجود داشت_ مهر تاییدی بر این احساس نیاز به *تغییر* بود و مسئولیت اینجانب را بسیار سنگین‌تر کرد.
حال، وقت حرکت و تغییر است؛ وقت پای کار آمدن و تلاش. خالصانه از همه مردم گرامی تقاضا داریم برای اعتلای شهر محروممان قدم پیش بگذارید و این شمع کوچک را با دستان پرمهرتان حفاظت کنید.

از خداوند مهربان عاقبت به خیری برای مردم عزیز و توفیق خدمت صادقانه و بردباری در این مسیر را برای خود و همکارانم خواستارم.
احسان مرادی
١۴٠٠/٠٣/٣٠

رسانه:محسن زارعی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت