پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 تیر 1400 ساعت 13:04:: شناسه خبر: 101130

حماسه «پد‌ خندق» تجلی زیبایی شهادت و اطاعت از ولایت

چهارم تیرماه سالروز عملیات غرورآفرین پد خندق را به محضر خانواده های معظم و معزز شهدا ،جانباران،آزادگان، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به ویژه راد مردان این عملیات غرورآفرین تبریک و تهنیت عرض میکنم

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز حماسه پد خندق ، جلوه ای روشن از فداکاری و رشادت رزمندگان استان کهگیلویه وبویراحمد در دفاع مقدس است.

بسم الله الرحمن الرحیم

در دوران دفاع مقدس و در میدان بزرگ ایثارگری و جانفشانی که مردان و زنان ایران اسلامی برای حراست و حفاظت از کیان دین و کشور، جان خویش را در کف اخلاص نهادند، عملیات غرور آفرین پدخندق توسط شیردلان و غیور مردان استان کهگیلویه و بویراحمد به یکی از ماندگار ترین صحنه های دفاع مقدس تبدیل شد که با غیرت، سلحشوری و شجاعت رزمندگان این دیار به نتیجه رسید.
حماسه پد خندق رزم حماسی شیر مردان این خطه از ایران اسلامی است و برای همیشه تاریخ به عنوان افتخاری بزرگ به یادگار خواهد ماند.

اینجانب چهارم تیرماه سالروز عملیات غرورآفرین پد خندق را به محضر خانواده های معظم و معزز شهدا ،جانباران،آزادگان، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به ویژه راد مردان این عملیات غرورآفرین تبریک و تهنیت عرض میکنم و در مقابل ایثار و فداکاری آنان سر تعظیم فرود می آورم .
امیدوارم با الگو پذیری از روحیه جهادی و شهادت طلبی آن دوران طلایی و بی بدیل، در سایه سار وحدت و همدلی با وفاداری به آرمان های حضرت امام (ره) وشهیدان والامقام وپیروی از منویات مقام معظم رهبری، شاهد شکوفایی، توسعه و عظمت روزافزون ایران اسلامی عزیز باشیم.

حسین کلانتری
استاندار

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت