پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 تیر 1400 ساعت 14:04:: شناسه خبر: 101470

اعلام زمان استفاده کارفرمایان از بخشودگی جرائم بیمه ای

مهلت کارفرمایان برای بهره مندی از بخشودگی جرایم بیمه‌ای در کهگیلویه و بویراحمد ۳۱ تیرماه جاری پایان می‌یابد.

به گزارش صدای جنوب ، مدیرکل تامین اجتماعی این استان گفت: کارفرمایان کارگاه‌های تولیدی، صنعتی، معدنی، خدماتی و اصناف که بدهی بیمه‌ای آنان تا اسفندماه ۱۳۹۹ قطعی شده است، می‌توانند از این تسهیلات و بخشودگی جرایم بیمه‌ای بهره‌مند شوند.
عباس نورمحمدی افزود: متقاضیان استفاده از این طرح با مراجعه به سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی به نشانی es.tamin.ir در قسمت کارفرمایان درخواست خود را ثبت کنند.

وی ادامه داد: درخواست کارفرمایان بعد از ۷ روز از زمان ثبت در سامانه، در شعبه تامین اجتماعی بررسی و نتیجه آن در صندوق شخصی کارفرما به وی اعلام می‌شود.

نورمحمدی بیان کرد: در صورت پذیرش درخواست و ابلاغ آن، کارفرما حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز با مراجعه به شعبه تامین اجتماعی بدهی خود را پرداخت و یا اقساطی کند و در غیر این صورت به منزله انصراف از بهره مندی از مزایای بخشودگی تلقی می‌شود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کارفرمایان می‌توانند بدهی خود را از ۱۲ تا ۳۶ ماه تقسیط و یا آن را یک جا پرداخت کنند، گفت: در صورت تقسیط بدهی، با توجه به تعداد اقساط انتخابی، از ۵۰ تا ۱۰۰ درصد امکان بخشودگی جرایم وجود دارد.

نورمحمدی شرط اصلی بهره مندی از این تسهیلات را حفظ یا افزایش سطح اشتغال کارگاه از بهمن ۱۳۹۸ تا پایان دوره تقسیط بدهی و هم چنین ارسال به موقع لیست و پرداخت کامل حق بیمه کارکنان شاغل در دوره بیان کرد.

وی هدف از اجرای این طرح را حمایت از تولید و پشتیبانی از واحد‌های تولیدی، صنعتی، معدنی، خدماتی و اصناف دانست و افزود: این طرح، نوعی مشوق برای کارفرمایانی است که سطح اشتغال کارگاه خود را با وجود شیوع کرونا حفظ کرده و یا افزایش داده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت