پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 تیر 1400 ساعت 14:04:: شناسه خبر: 101924

بیانیه جمعی از خانواده های معظم شهدا ،جانبازان و ایثارگران شهرستانهای باشت و گچساران خطاب به سید ناصرحسینی پور

مردم شهید پرور و انقلابی گچساران هیچ گاه اوج عزت و افتخار دوران نمایندگی آقای دکتر غلامرضا تاحگردون را فراموش نخواهند کرد و تا ابد دعای خانواده های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران بدرقه راه ایشان خواهد بود.

صدای جنوب:

در پی سخنان ستارهدایت خواه نماینده اسبق بویراحمدودنا درباره تاجگردون و انتخابات ۲۸ خرداد این شهر جمعی از خانواده های معظم شهدا ،جانبازان و ایثارگران شهرستانهای باشت و گچساران در بیانیه ای خطاب  به حسینی پور منتخب مردم این ۲ شهرستان  تاکیدکردند مردم شهید پرور و انقلابی گچساران هیچ گاه اوج عزت و افتخار دوران نمایندگی آقای دکتر غلامرضا تاحگردون را فراموش نخواهند کرد و تا ابد دعای خانواده های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران بدرقه راه ایشان خواهد بود

متن این بیانیه بدین شرح است:

بنام خدا
برادر ارجمند جناب آقای سید ناصر حسینی پور
نماینده محترم گچساران و باشت

با عرض سلام و آرزوی سلامتی برای جنابعالی
اینجانبان جمعی از خانواده های معظم شهدا ،جانبازان و ایثارگران حوزه انتخابیه گچساران و باشت لازم می دانیم در خصوص اظهارات توهین آمیز نماینده اسبق مرکز استان به مردمان انقلابی و شریف شهرستان های باشت و گچساران مراتب اعتراض خویش را اعلام داریم و از حضرتعالی که خود فرزند جبهه و جنگ بوده گلایه نمایم که چرا اجازه داده اید فردی اینگونه به مردمان و شهروندان این دیار اهانت و توهین نماید ؟
آقای سید ناصر حسینی پور
اولین وظیفه یک نماینده پاسداری از حرمت و کرامت موکلینش می باشد و گرچه شما با یک رای حداقلی از مجموع ۲۵۰ هزار شهروند گچسارانی و باشتی به مجلس راه پیدا کرده اید اما در قانون نماینده همه مردم هستید و باید از حق و حقوق همه شهروندان دفاع نماید.
آقای حسینی پور
مردم شهید پرور و انقلابی گچساران هیچ گاه اوج عزت و افتخار دوران نمایندگی آقای دکتر غلامرضا تاحگردون را فراموش نخواهند کرد و تا ابد دعای خانواده های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران بدرقه راه ایشان خواهد بود.
اظهارات مداخله جویانه و توهین آمیز فردی که خود تظاهر به دینداری و اخلاق مداری می کند و سکوت و بی تفاوتی شما هرگز پذیرفته نیست.
جناب آقای حسینی پور
امروز مردم از شما اول دفاع و حراست از کرامت و حرمت خویش را خواستارند.
امروز کرنش کردن شما و گردن کج کردن شما در برابر نماینده کهگیلویه و یا نماینده اسبق مرکز استان چه دستاوردی جز تحقیر مردمان گچساران و باشت خواهد داشت؟
لذا ما از جنابعالی می خواهیم که با اقتدار و شجاعانه اجازه توهین و تخریب هیچ فردی از خدمتگزاران این مرز و بوم را ندهید و همچون آزادگان واقعی راه و رسم مروت و جوانمردی را پیشه کنید و خدمات و تلاشهای ماندگار نماینده سابق و سایر نمایندگان این دو شهرستان را ارج نهاده و محترم بشمارید .
چرا که در چشم بهم زدنی این دوسال تمام می شود و شما میمانید و شعور و حافظه این مردم .
با تقدیم احترام
جمعی از خانواده های معظم شهدا ،جانبازان و ایثارگران شهرستانهای باشت و گچساران

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت