پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 تیر 1400 ساعت 15:04:: شناسه خبر: 101928

یک کهگیلویه و بویراحمدی وزیر میراث فرهنگی و گردشگری دولت آیت الله رئیسی می شود

موسوی نور ” صاحب امتیاز و مدیرمسوول نشریه عصر رورشنگری در استان کهگیلویه و بویراحمد

● به گزارش صدای جنوب  براساس شنیده ها و آخرین اخبار دریافتی از برخی منابع خبری و اخبار شبکه های مجازی، یک کهگیلویه و بویراحمدی برای اولین بار در کابینه سیزدهم بعنوان وزیر دولت به مجلس مجلس شورای اسلامی برای دریافت معرفی می شود .

●” دکتر سید علی موسوی نور ” صاحب امتیاز و مدیرمسوول نشریه عصر رورشنگری در استان کهگیلویه و بویراحمد که در انتخابات های ۱۳۹۶ و ۱۴۰۰ از ” سیدابراهیم رئیسی ” حمایت کرد، از سوی این دولت بعنوان وزیر میراث فرهنگی و گردشگری معرفی می شود.

وی دانش آموخته مدیریت گردشگری و برنامه ریزی شهری است که براساس پیشنهاد جمعی از نخبگان و فعالین حوزه گردشگری و میراث فرهنگی، بدلیل سابقه فعالیت های علمی و اجرایی بسیار درخشانی که در این حوزه دارد از گزینه های معرفی شده برای وزارت میراث فرهنگی کشور است.

●دکتر موسوی نور دارای دهها تالیف و بیش از ۲۵ مورد مقاله علمی در موضوع شاخه های متعدد گردشگری و حوزه شهری است.

وی در سال ۱۳۹۶ مسئول کمیته اساتید و دانشگاهیان دانشگاه آزاد ستاد علمی حاج آقای رئیسی و در انتخابات ۱۴۰۰ مسئول ستاد مناطق جغرافیایی کشور و شهروندان مقیم تهران بوده که در ۳۱ استان کشور فعالانه برای موفقیت آیت اللّه رئیسی فعالیت داشتند.

●عدالت جغرافیایی توزیع نیروی انسانی در مدیریت کلان کشور از شعارهای راهبردی دولت مردمی ایران قوی است که انتخاب نیروهای توانمند و کارآمد می تواند چنین رویکردی را عملی نماید.

■■ دکتر موسوی نور از فرزندان تحصیلکرده  شهرستان کهگیلویه  میباشد 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت