پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 تیر 1400 ساعت 19:04:: شناسه خبر: 102177

دیدار اعضای منتخب شورای اسلامی شهر لنده با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده+تصاویر

اعضای منتخب شورای شهر لنده با فرمانده سپاه ناحیه لنده دیدار و گفتگو کردند.

صدای جنوب 

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، اعضای منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر لنده صبح امروز با سرهنگ روح الله ویسی فرمانده سپاه ناحیه لنده دیدار و گفت‌وگو کردند.

کوروش محمدی عضو ششمین دوره شورای اسلامی شهر لنده با ابراز خوشحالی اظهار داشت: مردم ما در عرصه انتخابات به یک بینش سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی رسیدند.

عضو جدید شورای اسلامی شهر لنده با بیان اینکه این نوع انتخاب بار مسئولیت ما را بیشتر خواهد کرد گفت: در ادامه راه نیاز به همکاری همه به‌ ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی داریم.

علیرضا فاضلی منتخب با سابقه شورای شهر لنده در این دیدار بر تعامل و همفکری شورای شهر با دیگر نهادها و ادارات تاکید کردند.
ایشان مهمترین وظیفه شورای شهر را انتخاب شهردار عنوان کردند و افزودند: انشاالله با تعامل و مشورت اعضا، نخبگان جامعه بتوانیم قدم های مثبتی در راه توسعه زیرساخت های شهری برداریم .

در این دیدار خدیجه رنجبر عضو ششمین دوره شورای اسلامی شهر لنده نیز با بیان اینکه نحوه انتخاب مردم بیانگر مطالبات آنها از شورای شهر جدید است اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم بر اساس یک برنامه و با اولویت‌بندی این مطالبات مردمی را پاسخ بدهیم.

جعفر رئیس زاده عضو دیگر ششمین دوره شورای اسلامی شهر لنده نیز با اشاره به اینکه شهر لنده مشکلات عدیده‌ای دارد گفت: امیدواریم با این روحیه جوانی و جهادی بتوانیم در خدمت به مردم رضایت الهی را کسب کنیم و به مردم خدمت کنیم.

در ادامه فرمانده سپاه ناحیه لنده خطاب به منتخبین شورا گفت:شما مسئولیتی را بر عهده گرفته اید که نماد خدمت رسانی به عموم شهروندان است آنچه که انتظار  می رود تعامل،وحدت  و همگرائی  با تمام  ارگان های دولتی  و نهاد های  اسلامی  و استفاده از خرد جمعی  و نخبگان شهری  می تواند  مسیر عمران آبادانی و توسعه مبلمان شهری را  تعیین کند.

سرهنگ ویسی اخلاق مداری، مردم داری و ارتباط صمیمی با اقشار مختلف را  رمز پیروزی در برنامه های  شوراهای اسلامی شهر خواند و گفت:آمادگی همکاری هر چه بیشتر با منتخبین شورای اسلامی شهر را داریم تا هر کدام به وظیفه خود جامه عمل پوشانیم .

وی در خصوص وظایف اصلی شورا و نقش آن در انسجام و پیشرفت زیبایی شهری،رضایتمندی مردم و توانمندسازی مجموعه شهرداری سخنانی مطرح کرد.

فرمانده سپاه ناحیه لنده همچنین با اشاره به اینکه مردم به وظیفه خود در  عمل به دستورات مقام عظمای ولایت و رهبری در خلق حماسه عظیم سیاسی تاریخ انقلاب اسلامی سنگ تمام گذاشته اند، و در حال حاضر شما بزرگواران باید با هدف ترویج  فرهنگ غنی اسلام ناب محمدی (ص) و دستاوردهای خون مقدس شهدای عزیز بیشترین و بهترین خدمات را به مردم ارائه کنید .

تصاویر تکمیلی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت