پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 دی 1395 ساعت 11:10:: شناسه خبر: 10364

در نشست مناسب سازی اماکن کهگیلویه مطرح شد؛

مناسب سازی ادارات و اماکن عمومی برای معلولان تسریع شود/تذکر کتبی و گزارش به مدیران کل در انتظار مدیران غایب در جلسات

معاون توانبخشی بهزیستی استان گفت:
رتبه استان در مناسب سازی ادارات و نهادها برای استفاده بهتر معلولان در سطح کشور ۳۰بود و باتلاش های صورت گرفته به رتبه ۱۷ ارتقا یافت.

پایگاه خبری صدای جنوب:

جلسه مناسب سازی اماکن شهرستان کهگیلویه صبح امروز در فرمانداری برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب،در این جلسه که اسلام خسروی مقدم معاون فرماندار،افشار معاون توانبخشی سازمان بهزیستی استان و تنی چند ازمدیران کهگیلویه و رؤسای بانک ها حضورداشتند رئیس بهزیستی شهرستان کهگیلویه گفت ت:از ۵۷ اداره ای که در شهرستان وجوددارند تنها ۱۰ اداره در زمینه مناسب سازی ونصب رمپ برای معلولان اقدام کرده اند.
اشرف نیکروز افزود: بهزیستی شهرستان به ۱۵۱۷معلول خدمات متنوعی ارایه می کند.
وی گفت:از این تعداد۵۰۰معلول جسمی حرکتی می باشند.
نیکروز در ادامه خواستار همکاری سایر ادارات در مناسب سازی ونصب رمپ برای معلولان شد.

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی استان نیز در سخنانی گفت:بسیاری از معلولان علیرغم توانایی ها و کسب موفقیت های جهانی دررشته های مختلف ،برای انجام کارهای اولیه درسطح شهرها مشکلاتی دارند.
افشار گفت:مناسب سازی و پیش بینی رمپ برای معلولان توسط شهرداری و اداره مسکن وشهرسازی از همان آغاز طرح های مختلف ساختمانی پیش بینی و با جدیت بیشتری دنبال شود.
وی تصریح کرد:۱۹۰نفر مبتلا به ضایعه نخاعی در کهگیلویه و بویراحمد وجوددارد که ۸۰درصد آن ناشی از حوادث رانندگی درون شهری است.

معاون توانبخشی بهزیستی استان افزود:
رتبه استان در مناسب سازی ادارات و نهادها برای استفاده بهتر معلولان در سطح کشور ۳۰بود و باتلاش های صورت گرفته به رتبه ۱۷ ارتقا یافت.

مسئول عمران شهرداری دهدشت در سخنانی اظهارداشت:خدمت رسانی به
جامعه معلول را وظیفه ذاتی شهرداری می دانیم و براساس همین دیدگاه در بسیاری از نقاط مختلف شهر ومکان های عمومی اقدام به نصب پل ، رمپ و مناسب سازی معابر و پیاده رو ها کرده ایم.
عبدالخالق مؤذنی افزود:سالانه بالغ بر ۶۰میلبون تومان هزینه تعمیر تجهیزات وفضای پارکها ودیگر اماکن عمومی می شود که در صورت همکاری نیروی انتظامی این بودجه در بحث مناسب سازی شهر برای استفاده بهتر معلولان اختصاص داده می شود.

رئیس اداره بنیادشهید نیز گفت:ساماندهی ادارت و مکان های عمومی باید با سرعت بیشتری ادامه یابد.
بهنام صمدی فر افزود:بسیاری از مصوبات قبلی تاکنون اجرایی نشده و اگر بخشی از آنها اجراشوند مشکلات زیاد قشر معلول و جانباز برطرف خواهد شد.
وی ادامه داد:اداره بنیاد شهید باتوجه به اینکه ارتباط مستقیم با جانبازان سرافراز دارد اقدامات خوبی در زمینه کاهش مشکلات آنها انجام داده است.

معاون فرماندارکهگیلویه درپایان این جلسه گفت:خدمت به معلولان توفیق الهی است و دولت تدبیر و امید خدمت به تمامی اقشار مختلف جامعه از جمله معلولان را دنبال کرده است.
اسلام خسروی مقدم، از رؤسای بانک های حاضر درجلسه خواست مناسب سازی بانک ها رابرای استفاده بهتر معلولان تسریع کنند.
خسروی مقدم با گلایه از شهرداری دهدشت درزمینه بی اعتنایی به مصوبات جلسه ها، خواستار نظارت این مجموعه و سازمان نظام مهندسی در پیش بینی رمپ برای ساختمان های نوساز ادارات و نهادها گردید.
دراین جلسه که بازهم با بی مهری برخی از مدیران ادارت ونهاد های اجرایی همراه بود معاون فرماندارکهگیلویه از تذکر کتبی وبرخورد قانونی وارائه گزارش به نهادهای متولی بخصوص بانکها درسطح استان خبر داد.

%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b1%db%b2%db%b2%db%b5_%db%b1%db%b1%db%b2%db%b7%db%b4%db%b1

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت