پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 مرداد 1400 ساعت 13:05:: شناسه خبر: 103767

جوابیه روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به خبر درج شده در سایت کبنا نیوز

به گزارش خبرنگار  صدای جنوب  به نقل از  روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویر احمد با انتشار  خبر و درج در سایت کبنا  برای تنویر افکار عمومی  در این خصوص در پاسخ به ابهامات خبر مذکور بطور شفاف  به آن پرداخته و برای تنویر افکار عمومی  به آگاهی می رسد […]

به گزارش خبرنگار  صدای جنوب  به نقل از  روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویر احمد با انتشار  خبر و درج در سایت کبنا  برای تنویر افکار عمومی  در این خصوص در پاسخ به ابهامات خبر مذکور بطور شفاف  به آن پرداخته و برای تنویر افکار عمومی  به آگاهی می رسد

مدیر مسئول محترم سایت خبری کبنا نیوز

در پاسخ به مطلب مندرج در سایت خبری کبنا نیوز، مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۱۲ با موضوع “رشد ۲۰۰ درصدی اعتبارات نداریم” جوابیه زیر ارسال می گردد، لذا  مقتضی است طبق ماده ۲۳ قانون مطبوعات، جهت تنویر افکار عمومی در همان صفحه سایت مورد اشاره درج گردد.

درباره گزارش مورد نظر، در این زمینه نکات ذیل به استحضار می رسد:

  1. رشد اعتبارات ابلاغی به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تا مرداد سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۵۲ درصد بوده اما فرمایشات جناب اقای دکتر کلانتری استاندار و نمایندگان محترم مبنی بر افزایش ۲۰۰ درصدی اعتبارات در سال جاری کاملا درست و مورد تائید رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریز می باشد.
  2. از آنجایی که اعتبارات ملی، ماده ۵۶،  اعتبارات کرونا و تجهیز مراکز درمانی مربوط به دانشگاه علوم پزشکی استان در رشد ۱۵۲ درصدی لحاظ نگردید  بنابراین خبر انتشار یافته مربوط به سایت خبری کبنا نیوز مبنی بر  عدم رشد ۲۰۰ درصدی کاملا نادرست بوده است. زیرا در سرجمع، اعتبارات استانی، ملی، ماده۵۶، اعتبارات کرونا ویژه تجهیز مراکز درمانی مربوط به دانشگاه علوم پزشکی رشد بیش از ۲۰۰ درصدی را شاهد بوده ایم.

روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویر احمد

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت