پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 مرداد 1400 ساعت 13:05:: شناسه خبر: 103936

امام جمعه سوق:حکم تنفیذ خدمت نماد مطالبات امام و امت است

صدای جنوب: حکم تنفیذ خدمت نماد مطالبات امام و امت است . خطیب جمعه سوق در مراسم عبادی سیاسی نمازجمعه بابیان این مطلب اظهارداشت: یکی از ملزومات اساسی برای این دولت مردمی بودن و مردمی ماندن از الزامات دولت آینده است ، الزاماتی که جناب آقای رئیسی در تبلیغات انتخاباتی و چه در سخنرانی روز […]

صدای جنوب:

حکم تنفیذ خدمت نماد مطالبات امام و امت است .

خطیب جمعه سوق در مراسم عبادی سیاسی نمازجمعه بابیان این مطلب اظهارداشت: یکی از ملزومات اساسی برای این دولت مردمی بودن و مردمی ماندن از الزامات دولت آینده است ، الزاماتی که جناب آقای رئیسی در تبلیغات انتخاباتی و چه در سخنرانی روز تنفیذ به آن اشاره داشتند و این موضوع مردمی بودن و مردمی ماندن مورد تحسین رهبر انقلاب قرار گرفت.
حجت الاسلام کیانی اصل گفت:جان انتظارات و جوهره توقعات امام و امت از رئیس جمهور همین مردمی بودن و مردمی ماندن که از برکات انقلاب اسلامی است و البته این شعار باید در عمل و واقعیت محقق شود و این نکات مورد عنایت رهبر معظم انقلاب قرار گرفت که تلاش شبانه روزی و جهادی برای غلبه بر کمبودها و تکیه بر ظرفیتهای داخلی و استفاده از این ظرفیتها مدنظر قرار گیرد.


وی ادامه داد:تنفیذ حکم توسط رهبری در پیروی از رای مردم ، تداوم تنفیذ رهبری منوط به تداوم حرکت رئیس جمهور در صراط مستقیم اسلام و دفاع از آرمانها و ارزش های انقلاب و دفاع از حقوق مردم و مقاومت در برابر مستکبران است.
کیانی اصل تاکید کرد:جناب آقای رئیسی ، مردم شما را بخاطر وعده هایی که دادید انتخاب کردند ، وعده هایی مانند شفافیت حداکثری ، خشکاندن ریشه فساد ، بازگرداندن ثبات به اقتصاد کشور و مدیریت بهینه منابع کشور ، استفاده حداکثری از جوانان ، مردم منتظر عمل به این وعده ها هستند.
وی بیان کرد:رهبر معظم انقلاب در حکم تنفیذ کلمات کلیدی ای را مطرح کردند : اول اینکه مسیر انقلاب اسلامی مسیر عدالت ، پیشرفت ، آزادی و عزت است؛ این چهار کلمه در حکم قله های جرکت ملت ایران و مسیر اعتلای مادی و معنوی ملت بزرگ ایران به سمت آینده است . دوم اینکه رهبر انقلاب به توانمندیهای آشکار و نهفته ملت بخصوص جوانان اشاره کردند لذا مهم ترین وظیفه مسئولان قوا و توانمندسازی و به میدان آوردن توانایی های ملت ایران است.
امام جمعه سوق گفت:در مسیر پیش رو و در مواجهه با غرب هیچ راهی جز گفتمان مقاومت فعال و بازدارندگی همه جانبه وجود ندارد ؛ بازدارندگی اقتصادی ، دغپفاعی ، سیاسی ، اجتماعی ، رسانه ای و فرهنگی . با این گفتمان ما میتوانیم با دست پر و برگ برنده سر میز مذاکره بنشینیم ؛ استقرار دولت سیزدهم این نوید را به ما میدهد.
وی افزود:کشتی تجری رژیم غاصب مورد حمله قرار گرفت که از همان ساعت حمله رجزخوانی های پوشالی و دروغین صهیونیست ها آغاز شد و بعد آمریکا و انگلیس به آن پیوستند و از پاسخ سخت علیه ایران سخن گفتند ؛ اولین این اتهامات به ایران بدون هیچ سند و مدرکی بیان شده و شبیه یک بهانه جویی کلیشه ای و تکراری است ، اگر چه تهدید های آمریکا و انگلیس و رژیم منحوس بیشتر جنبه نمایشی دارد ولی باید بدانند که رژیم غاصب و حامیان او به هیچ وجه توان مقابله و رویارویی با ایران را ندارند و اگر حرکت احمقانه ای انجام بدهند با پاسخ و پشیمان کننده ایران مواجه خواهند شد و بیشترین خسارتها را رژیم رو به زوال صهیونیست خواهند دید.
کیانی اصل با اشاره به طرح صیانت از فضای مجازی گفت: این طرح هیچ ارتباطی با محتوای پیش نویس ندارد و محتوای این طرح با حضور نمایندگان سایر کمیسیون ها بررسی خواهد شد ، مجلس بدنبال فیلتر واتس اپ و اینستگرام نیست و اگر این طرح ابهام دارد باید بدستور رئیس مجلس اصلاح شود . از نمایندگان انقلابی این انتظار وجود دارد که طرح های این چنینی که موج رسانه ای ایجاد میکند پیوست رسانه ای برای اقناع افکار عمومی انجام دهد.
حجت الاسلام کیانی اصل ادامه داد:در آستانه ماه محرم قرار داریم ؛ پیشاپیش فرا رسیدن ماه حزن و اندوه اهل بیت عصمت و طهارت را به همه شیعیان و محبان و دلدادگان اهل بیت عصمت و طهارت تسلیت عرض میکنم.
وی گفت:در زیارت نامه امام حسین (ع) آمده است ؛ السلام علیک یا شریک القرآن : تعبیر شریک القرآن اشاره اکید به حدیث متواتر ثقلین است زیرا هدایت کامل و نجات از ضلالت در تمسک به هر دو هست و با تمسک به هر دو یعنی قرآن و عترت راه رستگاری و سعادت کامل بدست می آید.
امام جمعه سوق خاطرنشان کرد:هماهنطور که قرآن جامع انجیل و تورات و زبور است ، در خصوص امام حسین ( ع) هم داریم که السلام علیک یا وارث التورات و الانجیل و الزبور ، و این عبارت گویای این است که حضرت سید الشهدا عصاره همه حقایق الهی است.
وی گفت:هیات مذهبی مثل سالهای گذشته ان شاءالله مجالس عزاداری را با رعایت پروتکلهای بهداشتی انجام دهد و تابع ستاد مبارزه با کرونا باشد.
حجت الاسلام کیانی اصل گفت:۱۸ مرداد ، سالروز بزرگداشت شهدای مدافع حرم است ، شهدای مدافع حرم الگوهای آخر الزمانی بصیرت هستند . فرهنگ شهادت در جامعه یعنی حاکم شدن فرهنگ اصالت ارزش های الهی و نفی خودخواهی و خود محوری است .

وی تاکیدکرد:جریان تکفیری و پدید آورندگان آن اولین و آخرین توطئه بر سر جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی نیست ، بنابراین تداوم هوشیاری نیروهای مقاومت ضروری است و آنچه این هوشیاری را تضمین میکند نهادینه شدن فرهنگ شهادت در جامعه اسلامی است.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت