پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 مرداد 1400 ساعت 13:05:: شناسه خبر: 104470

فرمانده سپاه ناحیه لنده خبر داد:

پایان تدوین کتاب زندگینامه شهید قدرت اله رستم پور

سرهنگ پاسدار روح اله ویسی در مصاحبه با خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده خبر از پایان گردآوری و تنظیم کتاب زندگینامه سردار شهید قدرت اله رستم پور دادند.

صدای جنوب 

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، سرهنگ پاسدار روح اله ویسی در مصاحبه با خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده خبر از پایان گردآوری و تنظیم کتاب زندگینامه سردار شهید قدرت اله رستم پور دادند.

سردار شهید قدرت اله رستم پور معاون قضایی تیپ ۴۸ فتح در دوران دفاع مقدس ، از شهدای شاخص شهرستان لنده و استان میباشد که در عملیات کربلا ۵ به فیض شهادت نائل آمدند.
کتاب زندگینامه شهید رستم پور با نام مرد قانون در بیش از ۱۷۰ صفحه به همت عده ای از جوانان لنده و زیر نظر قسمت های فرهنگی هنری و حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس ناحیه مقاومت بسیج لنده تهیه و تنظیم شده است.
ایشان در ادامه افزودند که برای جمع آوری خاطرات زندگی این شهید بزرگوار بیش از ۵۰ مصاحبه حضوری با همرزمان، همکاران، دوستان، فامیل و خانواده محترم شهید جمع آوری شده است .
کار جمع آوری مصاحبه ها و تدوین این کتاب از ابتدای سال ۱۳۹۸ آغاز و شهریور ماه سال ۱۳۹۹ به پایان رسیده و پس از طی روند اداری و ویراستاری، مجوزهای لازم برای چاپ نهایی اخذ شده و بزودی توسط انتشارات ستاد کنگره شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد به چاپ و رونمایی خواهد رسید.

در پایان سرهنگ ویسی از تمام قلم به دستانی که برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قلم می زنند تقدیر و تشکر کرده و با بیان اینکه امروزه رسانه‌های مختلف نوشتاری، دیداری و شنیداری، زبان گویایی فرهنگ، تاریخ و حوادث زندگی انسان‌هاست، افزودند که رسانه بهترین زمینه برای ایجاد پیوند میان فرهنگ ایثار و شهادت با فرهنگ عمومی جامعه است و کارهای مختلف رسانه ای در زمینه دفاع مقدس، به‌نوعی یک سرمایه‌گذاری اجتماعی است؛ چرا که دفاع مقدس تجربه ای است بی‌نظیر از اتحاد و یکپارچگی ملتی که با دستان خالی، سراسر عشق، ایثار و شجاعت شدند و تحسین جهانیان را برانگیختند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت