پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 مرداد 1400 ساعت 18:05:: شناسه خبر: 104977

پیام نماینده مردم شهرستان گچساران و باشت به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن

امروز سالگرد روزی است که پرستوهای مهاجر عشق، پشت پلک خیس عاطفه در تکاپو بودند، روزی که صبح زودتر از دیدگان خواب‌آلود خورشید به سراغ چشم‌های پرامید و لبریز از هیجان خونین بالان از سفر برگشته، آمده بود.

صدای جنوب؛

در متن پیام « سیدناصر حسینی‌پور » آمده است: روزهای پایانی مردادماه که از راه می‌رسند، یادها غبار  ۲۶مرداد را از نو می‌زدایند، روزی که صدای بال پرستوهای مهاجر سرتاسر فضای ایران اسلامی را فرا می‌گیرد، روزی که سرنوشتی  پر از شور و شوق در این آب و خاک رقم خورد و سمفونی دلنواز بازگشت نواخته شد تا درگوشه گوشه‌ی این سرزمین، معصومانه‌ترین نگاه‌ها به بازگشت پرستوها دوخته شود.
وی در این پیام آورده است:  امروز سالگرد روزی است که پرستوهای مهاجر عشق، پشت پلک خیس عاطفه در تکاپو بودند، روزی که صبح زودتر از دیدگان خواب‌آلود خورشید به سراغ چشم‌های پرامید و لبریز از هیجان خونین بالان از سفر برگشته، آمده بود.
حسینی پور در ادامه این پیام نوشته است: روزی که هیاهوی باد دوباره گیسوان بید سر کوچه را پریشان می‌کرد، روزی که چشم‌های خیس سخن می‌گفتند،دست‌ها برای به آغوش کشیدن یاران از سفر برگشته باز می شدند.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: و امروز باز در هیاهوی نفس‌گیر کرونا دفتر خاطرات آن روز را که باز می‌کنم بوی عطر بازگشت تمام فضای اتاق را فرا می‌گیرد.
وی در این پیام نوشت:۲۶ مرداد ماه یادآور سال‌های دفاع جانانه از پشت خاکریز زندان‌های مخوف رژیم بعث عراق، آن جا که شکنجه‌های ویرانگر غیرانسانی در برابر غیرت وعزت کم آورد، آن جا که مردان قبیله صبر، غیرت و عزتمندی را از دل زندان‌های ترسناک و نمور عراق به دنیا آموختند، آن جا که بدن‌های کبود شده، استخوان‌های شکسته شده، صورت‌های مشت و سیلی خورده در برابر وسوسه‌ها کم نیاوردند، می‌باشد.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در پایان این پیام افزود: این روز را باید خجسته داشت و به آزادگان بزرگوار و ملت غیرتمند این سرزمین آسمانی  تبریک گفت.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت