پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 شهریور 1400 ساعت 21:06:: شناسه خبر: 105287

مرکز تخصصی واکسیناسیون کرونا توسط سپاه فتح در یاسوج راه اندازی شد/ ظرفیت واکسیناسیون ۲۰۰۰ نفر در روز

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت؛نخستین مرکز تخصصی واکسیناسیون کرونا توسط سپاه فتح استان در حسینیه ثارالله شهر یاسوج راه اندازی شد

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت؛نخستین مرکز تخصصی واکسیناسیون کرونا توسط سپاه فتح استان در حسینیه ثارالله شهر یاسوج راه اندازی شد.

سرهنگ پاسدار سعید برومند زاده در گفت و گو با خبرنگاران افزود؛ در این مرکز پنج خط واکسیناسیون با رعایت طرح انطباق راه اندازی شده که سه خط ویژه بانوان و دو خط نیز ویژه آقایان است.

وی با اشاره به اینکه در این مرکز ظرفیت واکسیناسیون دو هزار نفر در روز وجود دارد ابراز داشت؛ پیش بینی می شود با فراگیر شدن روند واکسیناسیون این مرکز از ۵ خط به ۱۰ خط افزایش پیدا کند.

سرهنگ برومند زاده افزود؛ در مرکز تخصصی واکسیناسیون سپاه فتح تمامی امکانات و تجهیزات از جمله سالن انتظار ، تهویه مناسب، اورژانس اضطراری و تیم پزشکی در سالن پیش بینی شده و روند خدمات رسانی به مراجعه کنندگان با بهترین کیفیت و بر اساس استانداردها انجام می شود .

وی بیان کرد؛ همچنین در این مرکز ایستگاه اندازه گیری فشار خون، قندخون و اورژانس جانبی با حضور تیم های پزشکی راه اندازی شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت؛ ۳۰ نفر نیروی تخصصی در دو شیفت از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ شب کار خدمات رسانی به مراجعه کنندگان را بر عهده دارند.

سرهنگ برومند زاده تصریح کرد؛ مرکز تخصصی واکسیناسیون سپاه فتح با همکاری مرکز بهداشت شهید دامیده شهرستان بویراحمد، بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح، بسیج دانشجویی و … راه اندازی شده و تا زمانی که واکسیناسیون عمومی انجام شود دایر خواهد بود .

وی گفت؛ سپاه و بسیج از آغاز شیوع ویروس کرونا در کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه های مختلف از جمله توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا، ضد عفونی و گندزدایی مراکز و معابر عمومی، راه اندازی مراکز واکسیناسیون و اجرای طرح شهید سلیمانی و … در کنار مردم بوده اند و تا لحظه آخر نیز مردم را رها نخواهند کرد.

انتهای پیام

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت