پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 شهریور 1400 ساعت 13:06:: شناسه خبر: 105546

کهگیلویه و بویراحمد سومین استان موفق در زمینه ازدواج

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان صدای جنوب است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.
بینندگان صدای جنوب می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

استان کهگیلویه و بویراحمد با ۹۶ امتیاز حائز رتبه سوم کشور در امر ازدواج شد.

به گزارش  صدای جنوب  مدیر کل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش گفت: پس از بررسی دقیق مستندات و گزارش ها در سال ۱۳۹۹، از میان استان‌های کشور، کهگیلویه و بویراحمد با ۹۶ امتیاز حائز رتبه سوم کشور در امر ازدواج شد.
اعظم کریمی افزود: استان سیستان و بلوچستان با ۹۷.۵ امتیاز حائز رتبه اول و استان‌های آذربایجان شرقی و یزد با امتیاز ۹۷ به صورت مشترک حائز رتبه دوم و استان‌های فارس، کرمان و کهگیلویه و بویراحمد با ۹۶ امتیاز حائز رتبه سوم شدند.
وی بیان کرد: امتیازها و رتبه بندی عملکرد ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها در حوزه ازدواج و خانواده در سال ۱۳۹۹ در شاخص‌های تعداد و کیفیت کارگاه‌های آموزش (قبل از ازدواج)، توسعه و سنجش مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده، برنامه و اقدامات در حوزه توسعه اجتماعی با رویکرد کاهش آسیب‌های اجتماعی، برنامه‌های هفته ازدواج، تقویت و فعالسازی مجامع خیران ازدواج، رصد وضعیت پرداخت تسهیلات ازدواج سنجیده شده است.
مدیر کل دفتر برنامه ریزی وتوسعه اجتماعی جوانان افزود: به طور کلی استان‌ها در این حوزه عملکرد قابل قبولی داشتند و امتیازات استان‌ها در سال ۱۳۹۹ در حوزه فعالیت‌ها و شیوه نامه‌های ابلاغی مربوط به این دفتر بسیار نزدیک به هم بود به طوری که مثلا استان زنجان با کمتر از یک امتیاز اختلاف و با ۹۵.۲۵ امتیاز حائز رتبه چهارم و سمنان و ایلام به طور مشترک و با امتیاز ۹۴.۵ حائز رتبه پنجم شدند.
کریمی اضافه کرد: عملکرد دقیق استان‌ها طبق شیوه نامه‌های ارسالی و تطابق فعالیت‌ها با توجه به شرایط همه گیری ویروس کرونا یکی از ارکان مهم و تاثیر گذار در امتیازات استان‌ها در این حوزه بوده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت