پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 شهریور 1400 ساعت 15:06:: شناسه خبر: 106057

در مراسم سالگرد شهادت شهید محمد سهرابی ثانی مطرح شد:

امنیت امروز، مدیون رشادت مدافعین حرم و امنیت داخلی است+تصاویر

امام جمعه شهرستان لنده گفت: اگر امروز در سایه امینت و آرامش زندگی می کنیم بایدبدانیم که این امینت به واسطه فداکاری های نیروهای مسلح در خط مقدم دفاع از حرم و مدافعین امینت داخلی کشور است.

صدای جنوب 

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده ،امروز و به بهانه سالگرد شهادت ستوان دوم پاسدار محمد سهرابی ثانی از شهدای مقابله با گروهک تروریستی پژاک در کردستان، مراسمی با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه ناحیه لنده، فرمانده گردان ۴۹۰حضرت ابوالفضل(ع) تیپ۴۸فتح و اقشار مختلف بسیج در جوار گلزار این شهید معظم برگزارشد.
در این مراسم حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل با اشاره به نقش شهداو جانبازان در پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس گفت: اگر  مجاهدت‌ها و رشادت‌ها و ایثارگری شهیدان و جانبازان و رزمندگان نبود امروز نمی‌توانستیم با این همه ناامنی در منطقه در‌امان بمانیم.
وی افزود: شهدای مدافع حرم با حضور مقتدرانه خود در منطقه به دفاع از آرمان‌ها و‌اندیشه‌های دین اسلام پرداخته و الحمدالله به برکت خون همین شهدای مدافع حرم روز به روز شاهد پیروزی محور مقاومت در منطقه هستیم.
امام جمعه شهرستان لنده تصریح کرد: اگر امروز در سایه امینت و آرامش زندگی می‌کنیم باید بدانیم که این‌امینت به واسطه فداکاری‌های نیرو‌های مسلح در خط مقدم دفاع از حرم و مدافعین‌امینت داخلی کشور است.

وی تاکیدکرد: شهید سهرابی ثانی پرورش یافته مکتب سیدالشهدا بود که خداوند نیز توفیق شهادت در راه ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی در مقابله با منافقین کوردل را در ارتفاعات جاسوسان کردستان را نصیب خود کرد.
در ادامه این مراسم از خانواده معظم شهید سهرابی ثانی با حضور امام جمعه و فرمانده سپاه ناحیه لنده و گردان۴۹۰ تجلیل شد.
گفتنی است ستوان دوم پاسدار شهید محمدسهرابی ثانی از پاسداران تیپ ۴۸فتح بود که در مقابله با گروهک تروریستی پژاک در ارتفاعات شمالغرب جاسوسان کردستان در تاریخ ۱۳ شهریور۱۳۹۰ به همراه جمعی از پاسداران استان کهگیلویه وبویراحمد به درجه رفع شهادت نائل آمد.

تصاویر تکمیلی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت