پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 شهریور 1400 ساعت 14:06:: شناسه خبر: 106548

وضعیت نظافتی چشمه میشی و کوه گل سی سخت مطلوب نیست/ مدیران باید ریسک پذیر باشند

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از وضعیت کنونی مناطق گردشگری چشمه میشی و کوه گل در شهرستان دنا انتقاد و اظهارداشت: وضعیت نظافت این ۲ منطقه گردشگری برای ما و گردشگرانی که به این مناطق می آینده تاسفبار و نگران کننده است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از وضعیت کنونی مناطق گردشگری چشمه میشی و کوه گل در شهرستان دنا انتقاد و اظهارداشت: وضعیت نظافت این ۲ منطقه گردشگری برای ما و گردشگرانی که به این مناطق می آینده تاسفبار و نگران کننده است.

به گزارش  صدای جنوب  ” کیومرث حاجی زاده ” در نشست ساماندهی منطقه گردشگری کوه گل سی سخت در شهرستان دنا گفت: حدود ۱۰ تا ۱۲ سال است که به استان کهگیلویه و بویراحمد می آیم و هروقت که به گوه گل و چشمه میشی سی سخت می روم کوهی از زباله های این مناطق به چشم می آید.

وی با تاکید براینکه تا یک هفته آینده باید طرحی برای ساماندهی و جمع آوری زباله های این مناطق زیبای گردشگری اجرایی شود، خاطرنشان کرد: وضعیت نظافت چشمه میشی و کوه گل سی سخت نامطلوب بوده و زباله های فراوانی این مناطق گردشگری را محاصره کرده اند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر ساماندهی این ۲ منطقه گردشگری تاکید و یادآورشد: هیچ دستگاه اجرایی حق دخالت در جلوگیری از اجرای طرح ساماندهی چشمه میشی و کوه گل سی سخت را ندارد.

** مدیران باید ریسک پذیر باشند

حاجی زاده در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از مدیرانی که برای اجرای پروژه های عمرانی و زیرساختی ریسک پذیر نیستند، اظهارداشت: متاسفانه برخی از مدیران این استان با داشتن نگاه کاملا سنتی و در تقابل با توسعه، هنوز پروژه های عمرانی و زیرساختی خود را اجرایی نکرده اند.

وی گفت: ریسک پذیری از مهمترین ویژگی های مدیران توسعه گرا بوده 

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اعتبارات بسیار خوبی برای اجرایی شدن پروژه های عمرانی و زیرساختی در این استان تخصیص داده شده است، خاطرنشان کرد: برخی از مدیران ریسک پذیر پروژه های خود را شروع و پیشرفت فیزیکی این پروژه ها هم اکنون بیش از ۴۰ درصد است اما مدیران سنتی در تقابل با توسعه، همچنان منتظر نتیجه نهایی تفاهنامه ها هستند.

حاجی زاده افزود: متاسفانه نحوه تعامل مدیران با همدیگر در استان کهگیلویه و بویراحمد ضعیف و نبود این تعامل از دلایل توسعه نیافتگی این استان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت کنونی گردشگری در این استان هم اشاره و اظهارداشت: تعامل نداشتن مدیران در برخی از دستگاه های اجرایی، حوزه گردشگری را با مشکلاتی هم روبرو کرده است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران باید از مَنیت های کاذب دست برداشته و برای اجرای پروژه ها و تحقق برنامه های خود نباید جزیره ای فکر کرده و یا بخش نگری داشته باشند.

حاجی زاده تاکیدکرد که در استان کهگیلویه و بویراحمد گاها در محاوره هم با هم مشکل داریم، خاطرنشان کرد: حلقه مفقوده دستگاه های اجرایی در این استان نبود تعامل بین برخی  مدیران است.

 

 

 

 

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت