پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 دی 1395 ساعت 16:10:: شناسه خبر: 10732

مدیر کل آب و فاضلاب روستایی استان؛

مشکل آب شرب سرفاریاب تا عید امسال حل خواهد شد

آنچه که باعث شده مردم از نبود آب شکایت کنند بحث نبود منبع تامین آب است/ تنها منبع تامین آب که در واقع آب کشاورزی نیز است آب چشمه امامزاده حمزه است

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب؛

مدیرکل آب و فاضلاب روستایی استان ظهر امروز در جمع مردم سرفاریاب  گفت:  متاسفانه ما در خصوص آب شهر سرفاریاب و روستاهای حومه مشکل منابع تامین آب را داریم، آنچه که باعث شده مردم از نبود آب شکایت کنند بحث نبود منبع تامین آب است.

به گزارش صدای جنوب، پاسره افزود: اولویت اول ما در این منطقه این بود که چشمه امام زاده حمزه برای بخش کشاورزی باشد و ما دنبال منابع تامین آب دیگری بودیم.

فیض‌اله پاسره ادامه داد: در سال‌های گذشته یک حلقه چاه در دهنو اسلام اباد سرفاریاب و در منطقه زیلایی جهت تامین آب شهر سرفاریاب و روستاهای حومه حفر شد که متاسفانه فاقد آب بودند.

مدیر کل آبفای روستایی اظهار کرد: تنها منبع تامین آب که در واقع آب کشاورزی نیز است آب چشمه امامزاده حمزه است که این چشمه هم به خاطر بافت زمین اطراف آن با اولین بارندگی‌ها گل آلود می‌شود و کدورت آب بالا می‌رود

پاسره افزود: جایی که مردم بیشتر همکاری کنند شرکت‌ها و ادارات دولتی نیز بیشتر راغب می‌شوند کار کنند که انصافاٌ در این رابطه آبفای روستایی کوتاهی نکرده است.

وی تصریح کرد: ما به عنوان آب و فاضلاب روستایی متعهد می‌شویم که منبع تامین آب امامزاده حمزه و تاسیسات آن را طراحی کنیم که دیگر مردم مشکلی نداشته باشند.

مدیرکل آب و فاضلاب روستایی استان ادامه داد: برای سامان دادن به آب شرب شهر سرفاریاب ۱۷ میلیارد ریال اعتبار نیاز است، هم اکنون مطالعات ان به پایان رسیده و اسناد مناقصه روز یک شنبه ۱۲ دی ماه منتشر می‌شود که امیدواریم و قول می‌دهیم که تا عید امسال این مشکل را حل کنیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت