پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 مهر 1400 ساعت 21:07:: شناسه خبر: 107355

گفت و گوی صدای جنوب با رئیس شبکه بهداشت ودرمان چرام در مورد وضعیت کرونا

رئیس شبکه بهداشت ودرمان چرام در گفت وگو با صدای جنوب از افزایش امار مبتلایان به کرونا در این شهرستان خبرداد.

صدای جنوب:

رئیس شبکه بهداشت ودرمان چرام در گفت وگو با صدای جنوب از افزایش امار مبتلایان به کرونا در این شهرستان خبرداد.

حسن هدایت نیا گفت:باتوجه به سفر همشهریان به مراسم اربعین حسینی و مسافرت برخی به کشور عراق و همچنین شرکت در مراسمات ترحیم و دورهمی های شبانه متاسفانه تعداد موارد مثبت درشهرستان چرام در چند روز اخیر تصاعدی و زیاد شده بطوریکه امروز ۹۰ درصد تست ازمایشگاهی و حدود ۳۶ درصد تست سریع شهرستان مثبت بوده است.

وی ادامه داد:حوزه روستای کره شهبازی حدود ۶۰ درصد تست سریع انها مثبت بوده و اکثرا بصورت خانوادگی مبتلا شده و در مراسمات ترحیم شرکت نموده اند.

هدایت نیا ادامه داد: از مردم فهیم شهرستان خواهشمندیم جهت کنترل بیماری کرونا کسانی که علایم بیماری را داشته و یا به سفر اربعین رفته اند در اسرع وقت به مراکز بهداشتی درمانی تابعه جهت انجام تست کرونا مراجعه نموده و خود را به مدت ۱۴ روز قرنطینه نمایند.

این مسئول بابیان اینکه تنها راه کنترل بیماری کرونا واکسیناسیون عمومی می باشدتصریح کرد: از همه مردم شهرستان تقاضامندیم به پایگاههای واکسیناسیون در شهر و روستا و خانه های بهداشت تابعه مراجعه نمایند.

وی گفت:در شهرستان چرام محل واکسیناسیون در مراکز بهداشتی درمانی شهری وروستایی و خانه بهداشت های تابعه و پایگاههای بهداشتی ودرشهرچرام در مصلی شهر بوده و در تمام ایام هفته حتی روزهای جمعه وتعطیلات در دوشیفت صبح وعصر کار واکسیناسیون گروههای هدف را انجام می دهند.

رئیس شبکه بهداشت ودرمان چرام خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه طرح واکسیناسیون دانش اموزان ۱۲ سال به بالا در شهرستان شروع شده و برای دانش اموزان باید فقط واکسن سینوفارم تزریق شود لذا از همه والدین گرامی خواهشمندیم هر چه سریعتر فرزندان خود را واکسینه کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت