پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 مهر 1400 ساعت 06:07:: شناسه خبر: 107376

مطالبات مردم بهمئی از دولت سیزدهم/آنچه موحد در دیدار با وزیر بهداشت بر زبان آورد

نشست شورای اداری شهرستان بهمئی با حضور وزیر بهداشت و نماینده مردم کهگیلویه بزرگ ومسئولان محلی در مرکز این شهرستان برگزار شد.

صدای جنوب:

سید محمد موحد در این نشست با تقدیر از نگاه دولت سیزدهم به استان کهگیلویه وبویراحمد به برخی مشکلات در شهرستان بهمئی پرداخت و از وزیر بهداشت خواست تا در مصوبات سفر دولت به استان به آنها توجه وملحوظ شود.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ با انتقاد از مسائل مطرح شده توسط نمایندگان برخی استان های همجوار مبنی بر استخدام نیروهای بومی و غیربومی گفت: آن روزی که در چزابه و مرزهای کشور جوانان کهگیلویه بزرگ جلوی گلوله دشمن سپر شدند بحث بومی و غیر بومی نبود حالا به استخدام که می رسد چنین مسائلی دامن زده می شود و لازم است وزارت نفت به این موضوع ورود کند .
نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی به مشکل آب شرب بهمئی اشاره کرد وگفت : ۱۲ سال از کلنگ زنی این پروژه می گذرد که تعلل بیشتر در آن باعث افزایش هزینه های دولت و بیت المال خواهد شد.
موحد با اشاره به انتقال آب از سدکوثر و عبوراز بهبهان گفت : با اختصاص اعتبار ۲۰ یا ۳۰ میلیاردی معضل آب بهمئی حل نخواهد شد و می طلبد در مصوبات دولت اعتبار کافی برای به نتیجه رسیدن آن درنظر گرفته شود.
نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد به وضعیت بیمارستان شهرستان بهمئی اشاره کرد و گفت: شایسته نیست مردم بهمئی پشت در بیمارستان دیگر شهرهای همسایه سرگردان باشند و البته انشالله جای نگرانی ندارد.
وی استقرار تمامی ادارات و جذب نیروهای شهرستانهای را گامی در جهت اشتغال جوانان برشمرد اتصال بهمئی به کریدر شهرضا به بهبهان را دیگر خواسته مردم این شهرستان نام برد.
سیدمحمد موحد خاطر نشان کرد: مردم بهمئی برای انجام امور اداری و تردد به مرکز استان باید از شهرهای بهبهان .گچساران و رستم دراستان فارس عبور کنند تا به یاسوج برسند درحالیکه با اتصال از طریق لنده به دهدشت -پاتاوه حدودا ۱۵۴ کیلومتر در بعد مسافت با کاهش روبرو می شوند.
برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت