پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 مهر 1400 ساعت 15:07:: شناسه خبر: 107496

۶۲ درصد مردم کشور واکسینه شده‌اند

وزیر بهداشت: بالغ بر ۶۲ درصد مردم کشور تا کنون واکسینه شده‌اند و بسیاری از محدودیت ها برای افرادی که واکسن زده اند برداشته می شود.

به گزارش  صدای جنوب  جلسه شورای اداری شهرستان بهمئی با حضور وزیر بهداشت، نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جلسه شورای اداری شهرستان بهمئی گفت: در دولت جدید هدف ما رسیدگی به مناطق محروم و کم برخوردار است.
بهرام عین‌الهی به مشکلات به وجود آمده ناشی از کرونا اشاره کرد و افزود: یکی از اولویت‌های اصلی دولت بحث تامین واکسن است که خوشبختانه تاکنون ۵۴ میلیون دز واکسن تزریق شد( بالغ بر ۶۲ درصد مردم واکسینه شده‌اند) و در هفته گذشته نیز ۸ میلیون و ۲۰۰ هزار واکسن تزریق شده است.
وی همچنین به پیشرفت ۸۵ درصدی بیمارستان لیکک اشاره کرد و گفت: در تلاشیم تا با رفع موانع و مشکلات موجود روند ساخت این بیمارستان را به پایان رسانده و شاهد افتتاح و راه اندازی آن باشیم.

چون ویروس این روز‌ها خیلی فعال نیست بهترین زمان برای واکسن زدن است
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بسیاری از محدودیت‌ها برای افرادی که دو دوز واکسن را دریافت کردند برداشته می‌شود و آنها می‌توانند به مسافرت بروند و از هتل ها استفاده کنند و امیدواریم که واکسیناسیون در ایران بتواند در دنیا در رتبه اول قرار گیرد.
بهرام عین اللهی افزود: باید بعد از انجام واکسیناسیون کامل، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک در دستور کار قرار گیرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت