پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 مهر 1400 ساعت 19:07:: شناسه خبر: 107585

پیروزی فرازبام خاییز الف مقابل زغال سنگ طبس

نخستین بازی از مرحله یک شانزدهم مسابقات هندبال قهرمانی جوانان کشور  ظهر امروز(شنبه ۱۰ مهرماه ۱۴۰۰) در سالن پوریای ولی شهر یاسوج با برگزاری دیدار دو تیم فراز بام خاییز الف و ذغال سنگ طبس آغاز شد.

صدای جنوب::

نخستین بازی از مرحله یک شانزدهم مسابقات هندبال قهرمانی جوانان کشور  ظهر امروز(شنبه ۱۰ مهرماه ۱۴۰۰) در سالن پوریای ولی شهر یاسوج با برگزاری دیدار دو تیم فراز بام خاییز الف و زغال سنگ طبس آغاز شد.

به گزارش صدای جنوب،نخستین بازی از مرحله یک شانزدهم مسابقات هندبال قهرمانی جوانان کشور  ظهر امروز(شنبه ۱۰ مهرماه ۱۴۰۰) در سالن پوریای ولی شهر یاسوج با برگزاری دیدار دو تیم فراز بام خاییز الف و زغال سنگ طبس آغاز شد.

در این بازی که  در چارچوب رقابت های قهرمانی جوانان کشور به میزبانی شهر یاسوج برگزار شد هر دونیم در دقایق ابتدایی بازی بسیار نزدیکی را با هم برگزار کردند اما با نزدیک شدن به لحظات پایانی نیمه اول عکس العمل های خوب مهرشاد دانشی و بازی منسجم شاگردان سرگی نیکولنکو باعث شد نیمه اول این دیدار با حساب ۱۷ بر ۱۲ به سود تیم فراز بام خاییز به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم بازی خوب و منسجم شاگردان سرگی نیکلونکو در تیم فراز بام خاییز،بر حریف دیکته شد و هر چه از بازی می گذشت اختلاف بیشتر و بیشتر می شد.
سر انجام این بازی با حساب ۳۱بر۲۱ به سود تیم فراز بام خاییز به پایان رسید.
فراز بام خاییز در مرحله بعد وبرای رسیدن به فینال به  مصاف برنده سپاهان و ساوه خواهد رفت.

شایان ذکر است رقابتهای هندبال جوانان باشگاههای کشور با شرکت ۱۸ تیم از روز سه شنبه ۶مهرماه در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد و تا روز دوشنبه ۱۲مهرماه ادامه دارد

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت