پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 مهر 1400 ساعت 22:07:: شناسه خبر: 108081

شعار هفته ناجا ۱۴۰۰ اعلام شد/ روز شما و تبیین برنامه‌های این هفته

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:شعار امسال ما پلیس هوشمند امنیت پایدار است این شعار برگرفته از فرمایشات رهبری معظم انقلاب و یکی از اهداف ناجا در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب برای رسیدن به پلیس در تراز جمهوری اسلامی است.

سردار کیقباد مصطفایی روز شنبه در نشست با خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: نیروی انتظامی برای تحقق ایده تجهیزات به روز و نیروی انسانی ماهر تلاش کرده و ظرف ۲ سال اخیر در استان تحول عظیمی در خصوص تجهیزات و امکانات پلیس استان بوجود آمده است.

وی افزود: پلیس به سمت مردم محوری گام بر می دارد و نتیجه آن تحقق امنیت پایدار بوده که هم اینک در استان شاهد آن هستیم.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: به لحاظ فراوانی سرقت، استان رتبه ۲۷ و سرقت مسلحانه رتبه ۱۸ کشور را داراست.

سردار مصطفایی ابراز داشت: استان در موضوعات مربوط به شرارت رتبه ۲۶، مفاسد اجتماعی رتبه ۳۳، جرائم مالی ۳۲ و نزاع رتبه ۳۱ را دارد.

وی تاکید کرد:در بخش فراوانی تصادفات استان رتبه ۲۰ اما در نرخ تصادفات دارای ۵ کشور است که این مهم زنگ خطری برای استان محسوب می شود.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: می طلبد در خصوص امور ترافیک و تصادفات کارهای ویژه تری در استان انجام شود.

سردار مصطفایی گفت: سه عامل جاده،  انسان و وسیله تقلیه در تصادفات تاثیر دارند و هر سه عامل باید مد نظر قرار گیرند.

وی ادامه داد: در آمار قتل استان رتبه ۲۰ و نرخ جرم رتبه ۵ کشو را داراست که نسبت به مدت مشابه سال گذشته امار قتل در استان افزایش ۱۷ درصدی داشته است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ۹۰ درصد قتل ها در استان در کم ترین زمان ممکن کشف شده اما هنوز  عامل۲ مورد از قتل های انجام شده در استان مشخص نشده است.

سردار مصطفایی عنوان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۳۷۶ هزار و ۲۹۱ مورد گزارش در حوزه ماموریت های ۱۱۰ استان دریافت شده و به طور میانگین روزانه یک هزار و ۸۸۰ مورد تماس دریافت می شود.

وی تاکید کرد: قرارگاه مقابله با اراذل اوباش در استان تشکیل شده و تاکنون ۴۳۳ نفر از آن ها دستگیر شده اند، ۴۰۴ نفر جدید دیگر شناسایی و ۲۶۶ نفر نیز احضار شده اند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۵۵ قبضه سلاح گرم در استان از این افراد به دست آمده و ۵۰ دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.

به گفته فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد امسال هفته نیروی انتظامی از ۱۷ مهرماه آغاز می شود و در این مدت بر نامه های مختلفی در دو حوزه درون سازمانی و برون سازمانی اجرا خواهد شد.

 هر روز هفته ناجا دارای یک شعار است و شعار اصلی این هفته ” پلیس هوشمند ، امنیت پایداری ” انتخاب شده است.

به گفته فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه وبویراحمد این نهاد هوشمند سازی را در دو حوره تجهیزات و فن آوری های نوین و ارتقای سطح دانش پرسنل خود مد نظر قرار داده است.

وی تاکید کرد که استان با مشارکت عمومی ، از امنیت پایدار و مطلوبی برخوردار است

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت