پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 مهر 1400 ساعت 12:07:: شناسه خبر: 108214

توصیه مدیر عامل باشگاه فرازبام خائیز دهدشت به معاون کهگیلویه و بویراحمدی وزارت راه و شهرسازی

مجید پارسایی مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی فرازبام خائیز دهدشت با ارسال پیامی انتصاب “سید فرزاد نجات نیا” را به سمت معاونت وزارت راه و شهرسازی تبریک گفت.

صدای جنوب:

در متن پیام مجید پارسایی خطاب به سید فرزاد نجات نیا آمده است؛

 

به نام خدا

برادر گرامی جناب سید مهندس سید فرزاد نجات نیا

کهگیلویه وبویراحمد سرزمین ظرفیت ها و پتانسیل ها و دیار استعداد پرور و صاحب فرزندانی شایسته که متاسفانه به هر دلیلی هیچگاه انگونه که شایسته بود به حق خود نرسید و همواره در رقابت بین جریان ها و گروه های سیاسی توسعه و پیشرفت آن مورد غفلت واقع شده است.

در تعریف و توضیح توسعه یکی از مهمترین و اصلی ترین شاخص ها داشتن نیروی انسانی متخصص و متعهد به کار است که خوشبختانه استان ما همواره از این نعمت برخودار بوده و در کنار سایر ظرفیت های بزرگ مثل داشتن آب کافی،زمین حاصلخیز ،طبیعت فوق العاده و معادن و خیلی موارد دیگر همواره می توانست خیلی بهتر و بیشتر از شرایط فعلی آن علی رغم برخی تلاش در مسیر توسعه قرار گیرد که باید بپذیریم چنین اتفاقی نیفتاده است.

اینک که فرصتی پیش آمد و در جایگاهی مناسب در بدنه وزارت راه و شهرسازی قرار گرفتید و اتفاقا یکی از بزرگترین معضلات کهگیلویه بزرگ یعنی راه و توسعه راه هاست بس تلاش کنید ضمن نگاه عادلانه به تمام جغرافیای ایران عزیز کهگیلویه بزرگ را آنگونه که شایسته است در راس و صدر برنامه های وزارت راه و شهرسازی قرار دهید.

توفیقات روزافزون شما و تمام فرزندان ایران به ویژه کهگیلویه وبویراحمد را در جایگاه و متصب جدید از درگاه خدای بزرگ آرزومندم.

مجید پارسایی مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی فرازبام خائیز دهدشت

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت