پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 مهر 1400 ساعت 09:07:: شناسه خبر: 108390

مراسم تحلیف و انتخاب هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر یاسوج برگزار شد / هدایت اکبری رئیس شد

مراسم تحلیف و انتخاب هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر یاسوج برگزار شد / هدایت اکبری رئیس شد

به گزارش صدای  جنوب ، صبح امروز (شنبه ۲۴ مهر ماه ۱۴۰۰) با حضور مجید احمدی فرماندار شهرستان بویراحمد و در سالن جلسات این فرمانداری مراسم تحلیف و انتخاب هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر یاسوج بالاخره بعد از کش و قوس‌های فراوان برگزار شد.
در این آئین بعد از رأی گیری، هدایت اکبری با هفت رأی به عنوان رئیس شورا، فرشید احمدی‌کیش با ۷ رأی نائب رئیس و ایمان جاودانه با ۷ رأی منشی شورا و کیوان آشنا نیز سخنگوی شورای اسلامی شهر یاسوج شدند.
همچنین آقایان بهنام عباس‌نژاد و کیوان آشنا به عنوان نماینده شورای شهرستان بویراحمد انتخاب شدند.
 مجید احمدی فرماندار شهرستان بویراحمد در ابتدای این جلسه از نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و نماینده مردم در مجلس و همه کسانی که تلاش کردند که شورا با تعامل کارش را شروع کند.
وی بیان کرد: از اول هدفمان این بود که شورا در یک فضای آرام همراه با تعامل و در فضای دوستانه برای توسعه شهر گام بردارند و حرکت کنند.
احمدی بیان کرد: نگاه مردم حرکت شورا به سمت عمران و آبادانی شهر است و اگر این خواسته مردم محقق نشود ظلم به مردم است.
وی خطاب به اعضا گفت: شما امانت دار مردم هستید از این امامت صیانت کنید و با عدل و عدالت با مردم رفتار کنید.
وی با اشاره به اینکه مردم شایسته بهترین خدمات هستتد، گفت: همه تلاش و پافشاری برای حل مشکل دو تن از منتخبان شورا، صیانت از رای مردم بود. رای شورای اداری برای این دو نفر هم بر اساس قانون بوده است.

عطاالله دانشی در این جلسه با تبریک آغاز امامت امام زمان (عج) گفت:شهر های استان بیمار و گرفتار هستند و به نجات و اصلاح نیاز دارند چرا که در بودجه و عمران توجه جدی نشده بلکه مهاجرت و حاشیه نشینی در استان و شهرهای استان  چالش جدی بوجود آورده که برنامه ریزان و صاحبان خرد  هیچ  برنامه ریزی بلند مدت حتی ۵ ساله  برای شهرها پیش بینی نکرده اند.

وی با بیان اینکه آسیب های اجتماعی سبب مشکلات مختلفی در مناطق حاشیه ای مانند مادوان  و سرابتاوه  به وجود آورده که نیاز به ساماندهی  و برنامه ریزی دارد،خاطرنشان کرد: توزیع نامناسب حداقل امکانات مردم را نگران کرده است در این راستا استاندار برای این موضوع برنامه جدی داشته باشد و امید است دست در دست هم داده و شهری آباد  در خور شهر یاسوج بسازیم.

دانشی خرد جمعی را نیازمند عبور از مشکلات دانست وادامه داد: با وجود توطئه ها  دست های پشت پرده اسباب برای فروپاشی رای مردم فراهم بود اما باید امانتی که مردم بر عهده ما گذاشته اند و به احترام قانونو  رای مردم و حضور مردم نوعی از همدلی و هم افزایی با آرای متفاوت به نمایش بگذاریم، ورود بنده حقیر برای تغییر و تحول بنیادین بوده و بر این امر اصرار دارم و  پافشاری میکنم و از هیبت رئیسه و شهردار تقاضای همکاری با رویکرد جدید برای شهری آباد با آستانه صبری بالا با سلایق متفاوت را داریم.

وی به کنار گذاشتن اختلافات  و تفرقها و افزایش همدلی جهت خدمت به مردم اشاره کرد و گفت:فرصت طلبان بدانند تراژدی آنها شکست خواهد خورد و در دولت انقلابی افکار آنها جایگاهی برای انها وجودندارد.

دانشی همدلی و هم افزایی و همگرایی را برای توسعه شهر باهمکاران وبا جدیت و روی باز ادامه خواهیم داد، افزود: با روی باز و طیب خاطر برای اینکه دولت انقلابی از این محفظ که بتوان کمکی کرد امیدوارانه حرکت خواهیم کرد در این راستا دوستان باید رای خود را از طریق هئیت رئیسه و انتخابات شهردار را انتخاب کرد و سبب شهری آباد باشیم.

، همچنین سید هدایت اکبری رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج در این آئین، اظهار داشت: بر اساس تعامل و همدلی اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج و با تعامل با وزارت کشور برای رفع مشکلات شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام خواهیم کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت