پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 مهر 1400 ساعت 23:07:: شناسه خبر: 108629

نظارت بر بازار شدت می گیرد/۲۰۰ واحد متخلف در مهرماه به تعزیرات معرفی شد

عین الله اخوان با قدردانی از حمایت و همکاری فرماندار و امام جمعه دهدشت به مردم وعده داد اتاق اصناف کهگیلویه لحظه ای از فعالیت بازاریان چشم برنخواهد داشت و مردم می توانند هرگونه تخلف را گزارش دهند.

صدای جنوب:

رئبس اتاق اصناف کهگیلویه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در مهرماه سال جاری بیش از ۳ هزار و ۵۰۰بازرسی شکل گرفته و فرم گزارش ۲۰۰ واحد متخلف در اتاق اصناف شهرستان تشکیل و در اداره تعزیرات به آنها رسیدگی می شود.

عین الله اخوان با بیان اینکه  تعدادی از واحد صنفی نیز بدون پروانه در شهرستان فعالیت می‌کردند، افزود:باهمکاری پلیس اطلاعات و اماکن ضمن پلمپ۸۰ واحد صنفی به سایرواحدهای صنفی اخطار لازم داده شده  و اگر اقدام به دریافت پروانه نکنند طی یک بازه زمانی دیگر پلمپ می شوند.
رئیس اتاق اصناف کهگیلویه خاطرنشان کرد: در سال گذشته و اوایل امسال به دلیل کرونا و رکود موجود در بازار، افزایش ناگهانی قیمت‌ها را شاهد بودیم که این امر بیشتر تابع قیمت‌های کشوری و استانی بوده و توزیع کالاهای اساسی برای تنظیم بازار و تثبیت قیمت‌ها در شهرستان همواره در حال انجام است.
اخوان نبود ثبات قیمت را از چالش‌های موجود در بین اصناف شهرستان دانست و تصریح کرد: به اصناف ضعیف و خسارت دیده و به مبتلایان بیماری کرونا نیز کمک‌هایی شد.

وی تاکید کرد:بررسی و نظارت بر مشاورین املاک  در جهت جلوگیری از تورم کاذب تشدید شده است.

اخوان گفت: نظارت بر بازار دهدشت باحضور بازرسانی ازدیگر شهرستان ها قوی‌تر شده و متخلفان راه گریزی ندارند.
رئیس اتاق اصناف شهرستان کهگیلویه نسبت به بازدید از صنوف جهت کنترل قیمت‌ها و نظارت بر قیمت مرغ، روغن، شکر و سایراقلام تاکید کرد و گفت:صنوف متخلف از یکصد تا ۱۴۰ میلیون ریال جریمه شده اند.
وی نسبت به برخورد با تخلفات گران‌فروشی فروشگاه‌های زنجیره‌ای تاکید کرد این مهم همواره در دستور کار بازرسان اتاق قرار داشته است.
اخوان ادامه داد:در این بازرسی ها نانوایی ها و میوه فروشی ها هم مورد بازدید و نظارت قرار گرفتند تا با تخلفات کم‌فروشی و گران‌فروشی برخورد شود.

وی با قدردانی از حمایت و همکاری فرماندار و امام جمعه دهدشت به مردم وعده داد اتاق اصناف کهگیلویه لحظه ای از فعالیت بازاریان چشم برنخواهد داشت و مردم می توانند هرگونه تخلف را گزارش دهند.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت