پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 آبان 1400 ساعت 18:08:: شناسه خبر: 108908

تشییع پیکر پاک شهید مدافع امنیت در دهدشت

پیکر پاک شهید موسی نوروزی شهید مدافع امنیت در دهدشت تشییع شد.

به گزارش صدای جنوب ، مراسم تشییع شهید والامقام موسی نوروزی امروز پنجشنبه با حضور و استقبال پرشور مردم و مسئولان شهرستان کهگیلویه برگزار و به زادگاهش روستای بردله از توابع بخش دیشموک برای خاکسپاری انتقال داده شد.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم شهادت شهید موسی نوروزی مدافع حریم امنیت را افتخاری بزرگ برای ملت دانست و گفت: نیروی انتظامی افتخار می کند مدال دفاع از امنیت شهروندان بر سینه آنها است.

سردار کیقباد مصطفایی افزود: نیروی انتظامی به حضور چنین نیروهای خدوم و شجاع که در دفاع از حریم امنیت جان خود را فدا می کنند افتخار می کند.

وی ادامه داد: روحیه شجاعت، جهادی و سلحشوری شهید نوروزی در مقابله با اشرار ستودنی است و این روحیه همیشه در بین نیروهای خدوم انتظامی وجود دارد.

مصطفایی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی هر هفته در دفاع از امنیت شهدای خود را تقدیم انقلاب می کند بیان کرد: اشرار و منافقان بدانند که نیروهای انتظامی در دفاع از حریم امنیت و ولایت از هیچ کوششی دریغ نمی کنند. 
امام جمعه دهدشت هم در این مراسم گفت: دشمنان و اشرار بدانند انقلاب شکوهمند اسلامی با خون این شهدا آبیاری و عزم ملت برای ایستادگی راسخ‌تر می‌شود.
حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر افزود: شهدا دارای عزت هستند و برای عزت ایران اسلامی سینه خود را سپر کرده و آماج تیرهای دشمن قرار می‌دهند.
وی ادامه داد: شهدا برای اعتلای حکومت علوی ایستادگی کردند و برای اینکه اسلام و شیعه بماند جان دادند و دشمن بداند جوانان این مرز و بوم و فرزندان نظام هرگز از آرمان‌های خود عقب‌نشینی نخواهند کرد، هوشیار و آماده‌اند.
امام جمعه دهدشت با بیان اینکه در طول تاریخ شهدای بسیاری از نیروی انتظامی مقتدر تقدیم شده است، گفت: با خون شهدا درخت اسلام تنومند و پر ثمرتر خواهد شد و ملت ما مصمم و پای‌کار به میدان می‌آیند.
چهارم آبان تیمی از مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان دلگان استان  سیستان و بلوچستان حین انجام مأموریت برای دستگیری شرور مسلح تحت تعقیب در داخل شهر با او و همدست مجرمش درگیر شدند و در این عملیات اشرار مسلح در کمین به محض مشاهده مأموران اقدام به شلیک به طرف آنان کردند که در نتیجه آن ستوان سوم موسی نوروزی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در این عملیات هر ۲ شرور مورد اصابت شلیک مأموران انتظامی قرار گرفته و به هلاکت رسیدند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت