پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 آبان 1400 ساعت 13:08:: شناسه خبر: 108929

انتقاد شدید حجت الاسلام کیانی اصل از بی توجهی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان به بخش سوق

امام جمعه سوق با انتقاد از از مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گفت:آقای مدیرکل بعد از گذشت ۲ سال و ۲ ماه از انتصابتون چرا یکبار به شهر سوق سفر نکردید و کمک فرهنگی به شهرسوق انجام ندادید.

صدای جنوب:

خطیب جمعه سوق در این آیین گفت:پنجشنبه ۱۳ آبان سالروز تبعید امام از قم به ترکیه ، شهادت دانش‌آموزان در دانشگاه تهران ،روز دانش آموز، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی.
حجت الاسلام کیانی اصل افزود:نوجوانان امروز طلایه داران فردا هستند و
روز دانش آموز بهترین فرصت است که نهادها و دستگاه‌های فرهنگی مثل آموزش و پرورش در زمینه مسائل تربیتی ، برنامه ریزی درست و هوشمندانه ای داشته باشند و هیئت های مذهبی در بحث آشنایی جوانان و نوجوانان با آموزه‌های دینی بیشترین سرمایه‌گذاری را داشته باشند .
کیانی اصل گفت:خانواده‌ها هم مسائل تربیتی را اولویت کاری خودشان قرار دهند.
وی ادامه داد:در راستای توجه به نوجوانان ، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه طرح بسیار خوبی را برنامه ریزی کردند که امسال سال اول این طرح است که پیاده می شود و می بینیم که در نماز جمعه ، جوانان عهده داره کار نماز جمعه هستند ؛ البته این طرح نیازمند همراهی و حمایت و همکاری دارد.
امام جمعه سوق خاطر نشان کرد:با دقت در آیات قرآن که مشتمل بر لفظ استکبار است دو مفهوم از استکبار برداشت می‌شود: یکی ناظر به فرد است ؛ مستکبر کافری است که در برابر دعوت الهی سر به تسلیم فرو ننهاده است و دوم ناظر به اجتماع است و قرآن به نمونه‌های متعددی از رویارویی و تلاش مستکبران برای مبارزه با حاکمیت دینی اشاره می‌کند و مومنین را نسبت به این واقعیت هشدار می‌دهد .
خطیب جمعه سوق تاکید کرد: استکبار برای رویارویی با جریان حق از گزاره‌های که قدرت نرم هست استفاده می کند ؛ از جمله بهره‌برداری از نقاط ضعف ،سیاست گام به گام ، استمرار و تداوم همه جانبه و فراگیر
مبارزه با استکبار یک شعار همیشگی است . البته مبارزه با استکبار این نیست که ما لشکرکشی کنیم و مبارزه با استکبار این است که ملت ایران در مقابل کید و تعرض و دست اندازی ها و تلاش‌های سیاسی دشمن و انواع و اقسام کار هایی که می کند تا دوباره کشور را تحت سیطره خودش قرار دهد به شدت و قدرت خواهد ایستاد.
کیانی اصل افزود:مبارزه با استکبار یعنی در هر جایی از سطح جهان اگر آمریکائیها علیه اصلی از اصول اسلامی حیله و ترفندی به کار ببرند ما آن حیله را برملا و خنثی خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب باردیگر از تعبیر پیوست عدالت در برنامه ها سخن گفتند،
قانون گرایی ، پاسخگویی شفافیت و انضباط مالی و اقتصادی و پرهیز از اشرافی‌گری و تمام ابعاد شخصی و برنامه های مدیریتی در مسیر خدمت به مردم را از اصول این پیوست برشمردند.
وی گفت:مذاکرات بروکسل سنگ محک ایران برای غرب است و انتخاب بروکسل برای مذاکرات دو دلیل دارد.
وی دلیل اول را در راستای نمایش تغییر رویکرد سیاست خارجی دولت ایران در قبال زیاده خواهی های آمریکا و اروپا دانست و و دلیل دوم انتخاب اتحادیه اروپا را نوعی شکاف بین اروپا و آمریکاخواند و و از طرفی نوعی موازنه بخشی به مذاکرات برجامی بیان کرد.
امام جمعه سوق با انتقاد از از مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گفت:آقای مدیرکل بعد از گذشت ۲ سال و ۲ ماه از انتصابتون چرا یکبار به شهر سوق سفر نکردید و کمک فرهنگی به شهرسوق انجام ندادید.
وی تصریح کرد: با صحبت‌هایی که با هیئت مذهبی کردم گفتند کمک چندانی نشده و از این به بعد مردم این شهر و هیئت مذهبی و جوانان فعال فرهنگی این جمله را مطرح می کنند (مینویسیم سازمان تبلیغات استان می‌خوانیم سازمان تعطیلات استان).

وی گفت:عملکرد شما در بحث کار فرهنگی در سوق چه بود حتی یک روحانی هم در این شهر مستقر نکردید ، ضمن اینکه از مجتمع فرهنگی این شهر از کمیته امداد اجاره می گرفتید ( هرچند چند مدتی هست به خاطر اینکه قرارداد امضا نشد چیزی دریافت نکردید) ولی در قبالش چه خدمتی به این شهر انجام دادید خودتان چه کاری برای این شهر نکردید حالا می خواهید یک اداره خدمات‌رسان را هم بیرون کنید.
وی گفت:مردم منتظر پاسخگویی حضرتعالی هستند البته اگر جوابی برای مردم این شهر داشته باشید.

وی بااشاره به اختلال در کار پمپ بنزین های کشور گفت: دشمن باردیگر ناکام شد زیرا در سالگرد تظاهرات بنزینی دشمنان این نظام تلاش ‌کردند آشوب و اغتشاش ایجاد کنند و آمدن جایگاه‌های سوخت را هک کردند که با تلاش‌های دوستان در وزارت نفت و همراهی مردم ناکام ماند و بار دیگر پوزه دشمن به خاک کشیده شد .
وی درپایان سخنان خود گفت:تقدیر و تشکر می‌کنیم از دوستان وزارت نفت و همچنین تشکر فراوان از مردم عزیز که در نقشه دشمن بازی نکردند و با بصیرت بالا اجازه ندادند که کشور دچار آشوب و اغتشاش شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت