پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 آبان 1400 ساعت 16:08:: شناسه خبر: 109594

دادستان عمومی و انقلاب کهگیلویه: با عوامل تیراندازی در مجالس و مخلان امنیت مردم قاطعانه برخورد می‌شود

دادستان عمومی و انقلاب کهگیلویه گفت: همه مجالس عروسی و ختم به صورت نامحسوس رصد و با عوامل تیراندازی و مخلان امنیت مردم قاطعانه برخورد می‌شود.

صدای جنوب:

سعید کریمی‌زاد امروز پیش از خطبه‌های نماز جمعه دهدشت نسبت به استفاده از اسلحه در مجالس هشدار داد و گفت: ما به صورت نامحسوس همه مجالس را رصد می‌کنیم و با مخلان نظم و امنیت و آرامش برخورد قاطع خواهیم داشت.

دادستان عمومی و انقلاب کهگیلویه گفت: طی یک هفته اخیر و شب گذشته تعدادی از متهمان در این زمینه دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

وی با بیان اینکه در برخورد با مخلان امنیت و آسایش مردم اغماض نخواهیم داشت، افزود: به مردم قول می‌دهیم کسانی که امنیت را هدف قرار دهند ما خودشان را هدف قرار می‌دهیم ذره‌ای در مقابل امنیت کوتاه نخواهیم آمد.

کریمی‌زاد گفت:در مقابل پدیده شوم استفاده از سلاح شکاری و جنگی در مجالس و مناسبت‌های ختم و عروسی هرگز سکوت نخواهیم کرد.

این مسؤول با اشاره به انتشار کلیپی از نا امنی  در شهرستان افزود: این قول را می‌دهم مخلان به اشد مجازات برسند.

وی با بیان اینکه استفاده از اسلحه در مجالس قابل توجیه نیست، گفت: زمانی فقط در مجالس عروسی این برنامه بود الان در ختم هم رسم شده است از همه نهادها و سازمان‌های ذی‌ربط می‌خواهیم در خصوص صدور و تحویل مجوزها با دادستان هماهنگی داشته باشند.

وی گفت: معضل اساسی اسلحه‌های دارای مجوز است که به نام پدر مجوز گرفته اما اسلحه در دست پسر است و در مجالس استفاده می‌کند.

این مقام قضایی با بیان اینکه مجوز مالک اسلحه به عنوان مجوز سلاح شکاری و نه استفاده در مجالس است، تصریح کرد: مراجع مرتبط با تمدید مجوزها بررسی کنند از مقام‌های ذی‌ربط استعلام بگیرند.کسانی که توانایی کنترل احساسات و هیجانات را ندارد آیا مصلحت است مجوز اسلحه داشته باشد.

دادستان کهگیلویه با تأکید بر اینکه برای تأمین امنیت مردم کوتاهی نداریم، گفت: برخی در فضای مجازی شهرستان را از حیث امنیت خدشه‌دار می‌کنند این اقدام سرمایه‌گذاران را فراری می‌دهد.

وی اضافه کرد: در بعد امنیت اجتماعی و اقتصادی در شرایط کنونی ورود کردیم و ادامه خواهد داشت با مخلین نظم امنیت و آسایش مردم بدون اغماض برخورد قاطع خواهیم داشت.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت