پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 آبان 1400 ساعت 21:08:: شناسه خبر: 109950

یک روز بدون فوت کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج : ۱۸۴ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های کهگیلویه و بویراحمد بستری هستند.

به گزارش صدای جنوب  دکتر پرویز یزدان پناه گفت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته مورد فوتی کرونایی در استان به ثبت نرسید و شمار قربانیان این بیماری در کهگیلویه و بویراحمد همچنان هزار و ۱۱ نفر است.

وی افزود: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۸۱ هزار و ۱ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

 دکتر یزدان پناه اضافه کرد: هم اکنون ۱۸۴ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری می‌باشند که از این تعداد ۷۲ نفر مبتلای قطعی و ١٢ نفر هم از این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

وی ادامه داد: از ۵۴۴ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه‌های سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت شامل تست‌های PCR حدود ۳۲ درصد موارد مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه وگچساران و از ۱۱۸ نمونه رپید تست ۱۱ درصد مثبت و بیشترین آمار در شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی و گچساران بودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به مردم استان توصیه کرد هر چه سریعتر برای تکمیل واکسیناسیون خود به مراکز تزریق واکسیناسیون مراجعه کنند تا بتوانیم به پوشش همگانی برسیم و شاهد کنترل بیماری در استان باشیم.

دکتر یزدان پناه همچنین رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و عدم حضور در تجمعات برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا ضروری دانست و گفت: در صورت حضور در تجمعات و مراکز شلوغ ضمن رعایت فاصله فیزیکی حتما از ماسک استفاده شود تا از شیوع این بیماری کشنده و خطرناک همه گیر در استان جلوگیری شود

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت