پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 آبان 1400 ساعت 13:08:: شناسه خبر: 110016

به همت قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه لنده صورت گرفت:

اهداء ۵ دستگاه سیستم صوتی به مدارس آموزشی کم برخوردارلنده

به همت قرارگاه محورمیت زدایی بسیج سازندگی سپاه ناحیه لنده ۵دستگاه سیستم صوتی به مدارس آموزشی کم برخوار شهرستان لنده اهدا شده است.

صدای جنوب 

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده ،در اولین روز از گرامیداشت هفته بسیج با حضور فرمانده سپاه ناحیه لنده،‌فرمانده حوزه مقاومت بسیج داشن آموزی شهید فهمیده، مسول قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه ناحیه لنده آیین اهدای ۵دستگاه سیستم صورتی به مدارس کم برخوردار شهرستان لنده برگزارشد.

سرهنگ پاسدار روح الله ویسی در مراسم اهدای این سیستم های صوتی گفت:امروز بسیج به یکی از ارکان مهم در حوزه های مختلف با توانمندی سازی و توسعه خدمات توانسته است منشا خیر و برکت برای جامعه باشد.

وی افزود: کمک به رفع محرومیت ها در حوزه های مختلف اعم از درمان، سازندگی و آموزش از مهم ترین اقدامات در مجموعه های بسیج و سپاه است.

فرمانده سپاه ناحیه لنده تصریح کرد:امروز و در اولین روز از هفته بسیج بیش از ۵دستگاه سیستم صوتی به ارزش ۲۵میلیون تومان به ۵مدرسه کم برخوردار که مجری طرح شهید بهنام محمدی بودند اهدا شد.

وی در ادامه تاکیدکرد:این اقدام یکی از اقدامات فرهنگی در راستای تعالی اندیشه های برنامه های مختلف بسیج است که امیدواریم از این سیستم های صوتی در جهت اجرای ماموریت های ابلاغی بسیج استفاده شود.

حکمت اله امیری مدیر دبیرستان فارابی لنده نیز در ادامه با قدردانی از تلاش های خوب سپاه و بسیج در راستای اجرای فعالیت های مختلف گفت: امروز بسیج و سپاه نقطه اتکا بخش در جامعه هستند که مجاهدت های آنان باعث اعتماد بخشی در جامعه شده است.

وی افزود: بهترین جمله را امام خمینی(ره) در خصوص سپاه فرمودند:” اگر سپاه نبود کشور هم نبود”، به حق سپاه پاسداران در طول ۴۰سال گذشته منشا خیر و برکت برای کشور بود و در دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی همواره پیشقدم بود.

مدیر دبیرستان فارابی لنده گفت: تمام تلاش ما در مدارس جدای از توجه ویژه به فعالیت های مهم درسی بحث تربیت نسلی انقلابی در راستای اصول و ارزش های انقلاب است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت