پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 آذر 1400 ساعت 20:09:: شناسه خبر: 110138

بمناسبت هفته بسیج صورت گرفت:

دیدار جمعی از جوانان با فرماندهی سپاه ناحیه لنده

جمعی از جوانان شهرستان لنده بمناسبت هفته بسیج با فرماندهی سپاه ناحیه لنده دیدار و گفت‌وگو کردند. 

صدای جنوب 

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، جمعی از جوانان شهرستان لنده با فرماندهی سپاه ناحیه لنده بمناسبت هفته بسیج دیدار و گفت‌وگو کردند. 

در ابتدا سید مجتبی بنی هاشمی به نمایندگی از جوانان ضمن تبریک هفته بسیج گفت: حضرت امام با فرمان صدور بسیج مستضعفان به معنای واقعی انقلاب را بیمه کرد.

وی گفت : تمام انقلاب های جهان بعد از تشکیل تغییر ماهیت دادن و از آرمان اولیه خود فاصله گرفتند یا هم به طور کامل ذوب و نابود شدن اما انقلاب اسلامی از زمان تشکیل تا به حال با همان آرمان ابتدای به حرکت خود ادامه می دهد و این ریشه در تفکر بسیجی و این شجره طیبه دارد.

بنی هاشمی افزود : نظام سلطه در نظر دارد این تفکر بسیجی به جهان صادر نشود از همین رو جنگ امروز از سرزمین های جغرافیای به سرزمین دل ها و ذهن ها آماده است.

وی ادامه داد : دشمنان انقلاب اسلامی درصدد هستند که باوردها ، ارزش ها و اعتقاد های ما تغییر بدهد که تفکر بسیجی باید در مقابل این جنگ با بصیر مقابله کند.

در ادامه فرمانده سپاه ناحیه لنده ضمن گرامی داشت هفته بسیج گفت : از حضور شما جوانان که مایه دلگرمی هستید تقدیر و تشکر میکنم.

سرهنگ ویسی با بیان این که یک دست صدا ندارد و باید همه جوانان برای کمک به شهرستان و انقلاب یک دست شوند افزود : در همین راستا جلساتی برای متحد کردن جریان انقلابی خواهیم داشت و با تمام توان از نیروهای انقلابی و جوان ها حمایت میکنم.

وی گفت : امروز روحیات همه افراد خبر دارم و از قلم ها و مطالبه گری های شما در فضای مجازی و حقیقی خبر دارم و ضمن حمایت از شما ، از تلاش های شما تشکر میکنم.

خبرنگار : Mohammad Riahy

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت