پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 آذر 1400 ساعت 19:09:: شناسه خبر: 110264

روایتی تلخ از هدر رفت بیت المال:

زیرسازی هایی که با بی تدبیری در لنده به باد می روند+تصاویر

جاده ارتباطی روستای کتج برای پنجمین بار زیرسازی و با اولین بارندگی بازهم شاهد هدر رفت بیت المال در ۳کیلومتر راه روستایی هستیم.

صدای جنوب

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، در ادامه پیگیری‌های سوژه های مردم این بار نیز بنا به درخواست مردم روستای کتج در بخش مرکزی شهرستان لنده شاهد هدر رفتن پنجمین زیر سازی این روستا هستیم که متاسفانه به واسطه برخی بی تدبیری ها در سنوات گذشته دوباره در حال تخریب است.

احمدی از ساکنین روستای کتج در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: این جاده روستایی که تنها ۳کیلومتر طول دارد بیش از ۱۷سال است که ۴بار زیرسازی شده و به مرحله آسفالت که می رسد متاسفانه به حال خود رها می شود.

وی افزود: پس از سال ها چشم انتظاری ۳ماهی است که این جاده برای پنجمین بار زیر سازی شده است و دوباره به حال خود رها شده است و در اولین بارندگی چند روز گذشته نیز در حال تخریب است.

احمدی تاکیدکرد: چرا باید برای ۳کیلومتر راه روستایی بیش از۵بار زیر سازی صورت گیرد و این جاده عملا هرگز رنگ آسفالت را به چشم نبیند و باز هم شاهد بی تدبیری در هدر رفت بیت المال باشیم.

وی با گلایه از مسولان و متولیان حوزه راهداری در شهرستان گفت: شاید در این سال ها بالای ۱۰۰بار به مسولان در سطوح مختلف به خصوص راهداری مراجعه کردیم و هربار قول تضمینی برای آسفالت این ۳کیلومتر را داده اند ولی بعد از زیر سازی به حال خود رها شده است.

احمدی گفت: آنچه انتظار مردم از مسولان است بحث تحقق وعده ها و جلوگیری از هدر رفت بیت المال با بی تدبیری ها است که متاسفانه سال ها است که ما شاهد این مسئله هستیم.

خبرنگار : Mohammad Riahy

تصاویر تکمیلی

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت