پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 آذر 1400 ساعت 14:09:: شناسه خبر: 110435

فرمانده سپاه ناحیه لنده در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه مطرح کرد:

تفکر بسیجی منشاء خیر و برکت برای جامعه است/سند اعتلای بسیج،چشم اندازی روشن در گام دوم انقلاب است+تصاویر

فرمانده سپاه ناحیه لنده گفت: آنچه امروز باعث عزت و افتخار ماست همین تفکر ناب بسیج است که به کشورهای دیگر، ازجمله لبنان و عراق و یمن صادر شده است.

صدای جنوب

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، سرهنگ پاسدار روح الله ویسی در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه شهرستانن لنده از فرمان تشکیل بسیج از سوی امام(ره) به عنوان یک فرمان تاریخی یاد کرد و افزود: این فرمان نشات گرفته از حکمت و درایت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بود.

وی با تاکید بر اینکه بسیج از ابتدای شکل گیری خود هرجا ورود کرده منشا خیر و برکت شده، تصریح کرد: بسیج آمادگی و احساس تکلیف را در همه میدان ها به مردم از هر قشری می دهد و این روحیه بسیجی توانسته نقش مهمی در مقابله با مشکلات و بحران‌های پیش روی نظام در سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی داشته باشد.

فرمانده سپاه ناحیه لنده تصریح کرد: بسیج و تفکر بسیج نیروی مقتدری است که چه در دوران دفاع مقدس و چه بعد از آن و در دوران سازندگی همواره تاثیرگذار واقع شده و دستاوردهای فراوانی برای نظام داشته است.

ویسی با اشاره به صادر شدن تفکر بسیج به دنیا، گفت: امروز این تفکر در دنیا مرز ندارد و به کشورهای دیگر ازجمله لبنان و عراق و یمن صادر شده و توانسته برای مظلومان دنیا عزت بخش واقع شود.

 وی تفکر بسیج را مایه عزت و سربلندی مسلمانان در عرصه های مختلف برشمرد و ابراز امیدواری کرد: با صادر شدن تفکر بسیج در دنیا شاهد عزت و اقتدار روزافزون مسلمانان در دنیا باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه لنده گفت: امروز سنداعتلای بسیج راهی روشن برای تعالی اندیشه ها و آرمان های انقلاب در گام دوم انقلاب است .

وی تاکیدکرد: مجاهدت و تلاش شبانه روزی بسیجیان در ماموریت ها و بحران های مختلف باعث تعالی بخشیدن به فرهنگ و تفکر ناب بسیج است.

وی در ادامه از تلاش و زحمات ارزشمند بسیجیان در حوزه های مختلف در یکسال گذشته قدردانی کرد.

خبرنگار : Mohammad Riahy

تصاویر تکمیلی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت